قیمت فروش انواع ایزوگام صادراتی  09128663820 - 08644433820

 

قیمت فروش انواع ایزوگام صادراتی شرق و برندهای معتبر تهران و تبریز و مشهد و دلیجان در سایت ایزوگام ایرانی قابل دریافت است.
استفاده از ایزوگام نا مرغوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را نظیر تخریب ساختمان و همچنین تحمیل هزینه‌های اضافی به ساکنان، بوجود می‌آورد که با بالا بردن آگاهی می‌توان از این خسارت‌ها جلوگیری کرد؛ بنابراین در ادامه به مطالبی در رابطه با ایزوگام‌های مرغوب اشاره خواهیم کرد.
تعریف ایزوگام:
ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند عمر ایزوگام به‌طور میانگین 15 سال است.
ایزوگام مرغوب:
واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامرغوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد، متأسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش‌ازپیش بر شهروندان تحمیل می‌شود. در زیر به برخی از راه‌ها جهت تشخیص ایزوگام مرغوب می‌پردازیم:
1. برچسب عایق‌های استاندارد باید شامل مشخصات تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و... باشد.
2. یک‌راه ساده برای تشخیص ایزوگام مرغوب از نامرغوب این موارد است: در ایزوگام نامرغوب به‌جای استفاده از پلیمر یا قیر مرغوب پودرهای معدنی یا مواد غیر پلیمری به کار می‌رود و از همین رو نوع تقلبی آن بویی نامطبوع و مشابه گازوئیل صنعتی (مازوت) می‌دهد، اگر دستتان را بر قسمتی از لایه خارجی و بدون پوشش ایزوگام نامرغوب بکشید نیز ذرات و رنگ‌دانه‌های سیاه به دستتان می‌چسبد.
فروش انواع ایزوگام صادراتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر ایران، جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره تخصصی با کارشناسان سایت ایزوگام ایرانی و خرید ایزوگام موردنظرتان، کافی ست از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مشاوران سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت خريد ايزوگام دليجان مستقيم از کارخانه ايزوگام دليجان با شماره مستقيم کارخانه 08644433820 (ده خط)يا شماره همراه 09128663820 تماس  بگيريد
مدير فروش ايزوگام دليجان :مهندس حسني
شماره وايبر ايزوگام دليجان:09128663820
شماره واتساپ ايزوگام دليجان:09128663820




برچسب ها : آدرس کارخانه ايزوگام دليجان , آزمايشگاه ايزوگام , انواع ايزوگام , ايزوگام , ايزوگام دليجان , ايزوگام دليجان شرق , ايزو گام , ايزوگام خوب , ايزوگام ستاره دليجان , ايزوگام شرق دليجان , ايزوگام قيمت , ايزوگام لاهيجان , بهترين ايزوگام , بهترين نوع ايزوگام , بهترين ايزوگام در ايران , بهترين ايزوگام کدام است , بهترين مارک ايزوگام , توليد ايزوگام , خريد ايزوگام , سايت خريد ايزوگام ,
بازدید : 158
[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ 16:38 ] [ نویسنده : کارخانه ایزوگام دلیجان 08644433820 ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پشتیبانی