خرید آنلاین ایزوگام استاندارد  09128663820 - 08644433820

 

ایزوگام‌های استاندارد و باکیفیت شرق و ایزوگام‌های مرغوب دلیجان باقیمت‌های واقعی و منصفانه از سایت ایزوگام ایرانی به صورت آنلاین قابل دریافت و خرید است.
در هنگام خرید ایزوگام باید به نکاتی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، توجه شود تا ایزوگام مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنیم.
۱. عایقی را انتخاب نمایید که نشان استاندارد ملی ایران را داشته باشد.
۲. عایق باید از دولایه تیشو و پلی استر تشکیل شده باشد که مشخصات آن بر روی لیبل آن ذکر شده است.
۳. عایق متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب نمایید که روی عایق ذکر شده است.
۴. عایق باید کاملاً سالم باشد مخصوصاً به قسمت پاشنه عایق توجه کنید که شکسته نشده باشد.
۵. برخی تولید کننده‌ها وزن عایق را پایین میاورند، پس به وزن عایق هم توجه کنید که کمتر از ۳۹ کیلو گرم نباشد.
۶. برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی ایزوگام دولایه پودری را انتخاب نمایید، حتماً باید عایق درجه یک باشد.
۷. عایق زمستانه با تابستانه از نظر فرمول تولید متفاوت است به تاریخ تولید ایزوگام توجه کنید که بیش از ۶ ماه در انبار نمایندگی دپو نشده باشد.
۸. عایق‌های تک لایه برای دیوار مناسب است، برای پشت بام از آن استفاده نکنید.
واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامرغوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد، متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.
با توجه به تعدد بسیار زیاد کارخانجات تولیدی ایزوگام در سراسر ایران و تولید انواع محصولات با کیفیت‌های مختلف و گوناگون و همچنین تولید محصولات مرغوب و نامرغوب و عرضه این محصولات به بازار و سردرگمی مشتری و مصرف کننده در انتخاب محصول مناسب و مرغوب و با قیمت مناسب، مجموعه ایزوگام ایرانی در سال ۱۳۹۲ شکل گرفت تا بتواند نیازهای مشتریان را در این حوزه برآورده نماید.

 

جهت خريد ايزوگام دليجان مستقيم از کارخانه ايزوگام دليجان با شماره مستقيم کارخانه 08644433820 (ده خط)يا شماره همراه 09128663820 تماس  بگيريد
مدير فروش ايزوگام دليجان :مهندس حسني
شماره وايبر ايزوگام دليجان:09128663820
شماره واتساپ ايزوگام دليجان:09128663820




برچسب ها : آدرس کارخانه ايزوگام دليجان , آزمايشگاه ايزوگام , انواع ايزوگام , ايزوگام , ايزوگام دليجان , ايزوگام دليجان شرق , ايزو گام , ايزوگام خوب , ايزوگام ستاره دليجان , ايزوگام شرق دليجان , ايزوگام قيمت , ايزوگام لاهيجان , بهترين ايزوگام , بهترين نوع ايزوگام , بهترين ايزوگام در ايران , بهترين ايزوگام کدام است , بهترين مارک ايزوگام , توليد ايزوگام , خريد ايزوگام , سايت خريد ايزوگام ,
بازدید : 171
[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ 17:34 ] [ نویسنده : کارخانه ایزوگام دلیجان 08644433820 ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پشتیبانی