چند راهنمایی کلی در نصب عایق ها : 

(رطوبتی و حرارتی)

عایق ها در صورتی خوب كار خود را انجام می دهند كه به طور صحیح نصب شده باشند موارد زیر به شما كمك می كند تا بهترین كارایی را از عایق هایی كه نصب می كنید ببینید.

1-هر گز عایق را نباید فشرده کرد عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقدار مقاومت حرارتی آن كاهش می یابد و نمی تواند آن طور كه انتظار می رود جلوی انتقال حرارت را بگیرد.

2-عایق كاری باید به طور صحیح روی تمام سطوح انجام شود چرا كه اگر تنها5%از سطح خالی بماند ممکن است تا 50%از کارایی عایق کاری کاسته شود.

3-مواد عایق را باید همیشه خشك نگه داشت زیرا به استثنای پلی استایرن كه نسبت به آب مقاوم است بقیه عایق ها بر اثر رطوبت كارآییشان پایین می آید.

4-در بعضی عایق های ازاد مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراكم عایق است نه ضخامت آن در این عایق ها مقدار مقاومت ممكن است بعد از مدتی تا 20%كاهش یابد از این رو باید از نصب كننده تضمین گرفت.

5-از عایق های آزاد در سقف هایی كه شیب زیاد دارند نباید استفاده شود.

6-در صورت استفاده از عایق های بازتابنده باید حتما پشت انها یك لایه هوای ساكن به ضخامت 20میلیمتر وجود داشته باشد تمام سوراخ ها و تمام باریكه ها و درزها باید با نوار چسب پوشیده شوند.

7-اطراف كابلهای برق و لوازم الكتریكی نباید هرگز عایق كاری شود ایمن بودن عایق كاری باید توسط یك فرد متخصص بررسی شود.

8-در فاصله كمتر از 90میلیمتری فن های خروجی نباید عایق نصب شود.

9-در فاصله كمتر از 25میلیمتری حبابهای لامپ و سرپیچ انها نباید عایق كاری شود.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان " target="_blank">ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نصب عایق های رطوبتی; عایق كاری; انواع عایق كاری ساختمان; شماره عایق كار در تهران; نصب ایزوگام در تهران; شماره نصاب عایق و ایزوگام; عایق رطوبتی و حرارتی;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام

1-عایقكاری فوندانسیون.

2-عایقكاری كف.

3-عایقكاری سرویس.

4-عایقكاری آشپزخانه.

5-عایقكاری دیوارهای آجر سفال بیرونی (ضلع غربی و شمالی).

6-عایقكاری بالكن.

7-عایقكاری تراس یا بالكن هایی كه باغچه روی آن اجرا میشود.

8-عایقكاری پشت بام.

9-عایقكاری نماهای سنگی و سیمانی.

روش های عایقكاری رطوبتی

1-عایقكاری سنتی (قیرگونی)

2-عایقكاری به روش متداول (ایزوگام)

عایقكاری به روش نوین (نانو عایق و عایقهای سرد اجرا)


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایقكاری رطوبتی; عایقكاری آشپزخانه; عایقكاری فوندانسیون; روش های عایقكاری رطوبتی; نانو عایق و عایقهای سرد اجرا; عایقكاری پشت بام; انواع عایقكاری;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق کاری زوایای ۹۰ درجه
قبلاٌ باید با استفاده از ماهیچه سیمانی زاویه ۹۰ درجه را به زوایای منفرجه تبدیل کرد .

یک مثال:

از زوایای ۹۰ درجه دیوار جان پناه است. در صورت وجود دیوار جانپناه در پیرامون سقف، عایق باید تا حدود ۳۰ سانتیمتر روی دیوار جان پناه بالا آورده شده سپس لبه روی دیوار جوش داده شود. دور تا دور جانپناه از بالای دیوار تا حداقل ۲۰ سانتیمتر روی سقف مجددا عایقبندی می شود. این شیوه به شیب بندی سقف جهت جریان یافتن آب به سمت آبرو هم کمک  می کند.

همپوشانی( اور لب )

به تجربه ثابت شده است که بهتر است همپوشانی از نقطه صفر تا وسط سقف ۱۵ سانتیمتر و بعد از آن حداقل ۱۰ سانتیمتر باشد. ناحیه همپوشانی عایق بایستی به دقت جوشکاری شود. بنحویکه سطح بین دو عایق کاملا صاف و یکنواخت گردد و هرگز برآمدگی ایجاد نشود.

برای این منظور باید به قسمت همپوشانی گرمای زیاد داده شود، به طوری که هنگام خواباندن آن روی لایه قبلی جوش کامل انجام شود. هنگام جوش کاری لبه ها ماله باید از بالای همپوشانی به پایین آورده شده سپس شیره در طول کل همپوشانی صاف شود .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق کاری; انواع عایق کاری; نحوه عایق کاری; اموزش صحیح عایق کاری; همپوشانی( اور لب ); ناحیه همپوشانی عایق; جوش کاری لبه های ایزوگام;




برچسب ها : استاندارد دليجان , ايزوگام استاندارد دليجان , ايزوگام صادراتي دليجان , ايزوگام به سراسر کشور , ايزوگام ارزان دليجان , ايزوگام با کيفيت دليجان , شرکت ايزوگام دليجان , ايزوگام دليجان ,
بازدید : 167
[ سه شنبه 01 تیر 1395 ] [ 16:38 ] [ نویسنده : کارخانه ایزوگام دلیجان 08644433820 ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پشتیبانی