فروش ایزوگام دلیجان
نمایندگی فروش ایزوگام دلیجان " target="_blank">ایزوگام دلیجان ~ برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید ~09186436863-09128663820-08644433820
 
درباره وبلاگ


فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان
کلی – جزئی – قیمت مناسب
دارای نشان استاندارد
جهت خرید ایزوگام دلیجان با ما مشاوره کنید ما تجربه چندین ساله خود را در عرض چند دقیقه در اختیار شما میگذاریم.
برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید :
09128663820-دفتر مرکزی دلیجان08644433820
09186436863
مدیر فروش مهندس حسنی
ادرس دلیجان شهرک صنعتی دلیجان خیابان پردیسان روبروی شرکت الیاف ماهان کد پستی 3799155531

مدیر وبلاگ : مهندس حسنی حسنی
مستقیم از کارخانه خرید کنید.
شرکت ایزوگام دلیجان بزرگترین تولید کننده ایزوگام در ایران.
فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان.
کلی – جزئی – قیمت مناسب قیمتهای استثنایی
دارای نشان استاندارد.
جهت خرید ایزوگام دلیجان با ما مشاوره کنید ما تجربه چندین ساله خود را در عرض چند دقیقه در اختیار شما میگذاریم.
برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید :
دفتر مرکزی دلیجان08644433820

09128663820- 09186436863
مدیر فروش مهندس حسنی
آدرس کارخانه: دلیجان شهرک صنعتی دلیجان خیابان پردیسان روبروی شرکت الیاف ماهان شرکت ایزوگام دلیجان کد پستی 3799155531
دوستانی که در زمینه ایزوگام فعالیت دارند در صورت تمایل نام و نشانی وشماره تماس خود را به شماره 09128663820اس ام اس نمایید تا نام شما وشهرتان و شماره تماستان در این سایت برای عموم همشهریانتان به نمایش گذاشته شود.




نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دلیجان، قیمت ایزوگام دلیجان، کارخانه ایزوگام دلیجان، شرکت ایزوگام دلیجان، اعطایی نمایندگی ایزوگام، صادرات ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان،
لینک های مرتبط :


 قیمت روز انواع ایزوگام فویلدار صادراتی
جهت دریافت قیمت روز انواع ایزوگام فویلدار صادراتی در تهران ، کرمان ، رشت ، اردبیل ، قم ، اراک ، اصفهان ، کاشان ، مشهد و سراسر ایران کافیست با ما تماس بگیرید.

برای دریافت جدیدترین قیمت های انواع ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر وضمانت بیمه ایران، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید .

 برای دریافت لیست قیمت های انواع ایزوگام کافیست آدرس ایمیل خود را به شماره همراه ذکر شده ارسال فرمایید و یا به آدرس ایمیل ذکر شده ایمیلی با عنوان "قیمت ایزوگام" ارسال فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن لیست قیمت ها برای شما ارسال گردد و یا با ما تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت های انواع ایزوگام; قیمت ایزوگام; قیمت روز ایزوگام; ایزوگام صادراتی; قیمت ایزوگام صادراتی; ایزوگام قیمت; قیمت انواع ایزوگام;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 21 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
خرید اینترنتی ایزوگام شرق دلیجان

برای خرید اینترنتی ایزوگام شرق دلیجان از بهترین برندهای موجود در بازار در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید و محصول انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد. متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

ما با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم کافیست با ما از سراسر کشور تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام شرق; ایزوگام دلیجان شرق; ایزوگام; قیمت ایزوگام دلیجان; ایزوگام دلیجان; صادرات ایزوگام; فروش ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 21 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش عمده ایزوگام شرق دلیجان

فروش عمده ایزوگام شرق دلیجان در سراسر ایران با قیمت های مناسب آغاز شد کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش عمده ایزوگام شرق دلیجان; ایزوگام دلیجان; فروش عمده ایزوگام; فروش ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام; شماره ایزوگام شرق; قیمت ایزوگام شرق;





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

 قیمت های انواع ایزوگام دلیجان
قیمت های انواع ایزوگام دلیجان با کیفیت های متنوع را می توانید از ما دریافت کنید.
ما برای شما با هر شرایط مالی ایزوگامی مناسب در نظر گرفته ایم کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش انواع ایزوگام به صورت مستقیم از کارخانه جهت ارسال به سراسر ایران با قیمت های عالی

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.
دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دولایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم استفاده کنید و اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت ایزوگام; قیمت ایزوگام دلیجان; قیمت انواع ایزوگام; ایزوگام دلیجان قیمت; قیمت انواع ایزوگام دلیجان; انواع ایزوگام; انواع ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ جمعه 23 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش عمده ایزوگام شرق

فروش عمده ایزوگام شرق و برندهای معتبر ایزوگام با استاندارد ISO 9001-2008 در سراسر ایران

محصولاتی که برای شما در نظر گرفته ایم دارای استانداردهای زیر می باشد :

دارای گواهینامه بین المللی 2008-ISO 9001 و دارای گواهینامه کنترل کیفیت از انگلستان و دارای نشـان استاندارد ملی ایران و همچنین کلیه محصولات ما به مدت 7 سال تحت ضمانت بیمه ایـران می باشد.

برای خرید ایزوگام شرق کافیست با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: توزیع ایزوگام; توزیع ایزوگام شرق; ایزوگام شرق; خرید اینترنتی ایزوگام شرق; خرید اینترنتی ایزوگام; خرید ایزوگام شرق; فروش ایزوگام شرق در دلیجان;
ارسال در تاریخ جمعه 23 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام دلیجان در تبریز
جهت دریافت قیمت و خرید ایزوگام دلیجان در تبریز و سراسر ایران از بهترین انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

برای دریافت جدیدترین قیمت های انواع ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر وضمانت بیمه ایران، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید ، برای دریافت لیست قیمت های انواع ایزوگام کافیست آدرس ایمیل خود را به شماره همراه ذکر شده ارسال فرمایید و یا به آدرس ایمیل ذکر شده ایمیلی با عنوان "قیمت ایزوگام" ارسال فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن لیست قیمت ها برای شما ارسال گردد و یا با ما تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت ایزوگام; قیمت ایزوگام دلیجان; ایزوگام تبریز; ایزوگام دلیجان قیمت; ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام تبریز;





نوع مطلب :
برچسب ها : قیمت ایزوگام; قیمت ایزوگام دلیجان; ایزوگام تبریز; ایزوگام دلیجان قیمت; ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام تبریز;، قیمت ایزوگام، قیمت ایزوگام دلیجان، ایزوگام تبریز، ایزوگام دلیجان قیمت، ایزوگام دلیجان، قیمت ایزوگام تبریز،
لینک های مرتبط :

روش اجرای شیب بندی سقف ساختمان
پرایمر جهت سهولت اجرا و بالا بردن ضریب اطمینان در عایق کاری مورد استفاده قرار مى گیرد.

روش اجراى پلایمر :

ابتدا سطح مورد نظر را تمیز نموده بطورى که هیچگونه گرد و خاک . شیئى روى سطح مورد نظر دیده نشود, سپس با توجه به نوع زیرسازى (در روش اول ۱ لیتر براى هر متر مربع و در روش دوم ۵/۰ لیتر بر متر مربع) روى سطح مورد نظر بصورت یکنواخت پخش و توسط تی مخصوص پرایمرکش یا کاردک اجرا مى گردد که پوشش مناسب و یکنواخت سطح مورد نظر از اهمیت زیادى برخوردار مى باشد.

زیرسازى:

اجراى زیرسازى یکى از اصلى ترین مراحل عایق کارى محسوب مى شود. دراین مرحله زیرسازى به ۲روش مختلف انجام مى گردد:
۱-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و پوکه معدنى
۲-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و ماسه

ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: مراحل عایق کارى; شیب بندی سقف ساختمان; روش اجراى پلایمر; زیرسازى و شیب بندى پشت بام; آموزش نصب ایزوگام پشت بام; روش نصب ایزوگام; نصب ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
دستگاه های کارخانه ایزوگام (عایق رطوبتی)
بنزا:

جهت انجام ترکیب قیر با مواد پلیمری و یا حتی مخلوط چند مواد کانی غیر فلزی در دمای بالا به کوره های پخت مخصوصی بنام بنزا نیاز است.

در این دستگاه با توجه به حرارت بالای کوره پخت از ورقهای با ضخامت بالا و آلیاژ سخت استفاده میشود تا این دستگاه عمر بیشتری داشته باشد.

میکسر:

دستگاهی چند منظوره است که گاهی در جهت نگهداری مخلوط تشکیل شده و مواد پلیمری در بنزا در دمای ثابت جهت ارسال به خط تولید و گاهی جهت میکس یا مخلوط دو یا چند مواد شیمیایی فرار و غیر فرار کاربرد دارد و در صنایع رنگسازی ،عایقهای رطوبتی ،پرایمر و... کاربرد دارد.

ظرفیت این دستگاه بسته به نوع تولیداز 10 تا 40 تن میباشد.ساخت میکسر به دو روش عمودی و افقی انجام میشود و جهت تامین حرارت آن نیز میتوان آنرا به روش تک جداره و دو جداره طراحی نمود.

در نوع تک جداره توسط کوره و مشعل و در نوع دو جداره توسط بویلر و روغن داغ تامین میگردد.

بویلر و روغن داغ:

به منظور ارتقاء و بهینه سازی سیستم گرمایشی بویلرهای روغن داغ جهت تامین حرارت تا دمای 300 درجه سانتی گراددر فشار پایین بطور گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه اتوی تیشو و پلی استر:

متشکل از چندین قطعه که بصورت بالا و پایین قرار دارند و تیشو و پلی استر تا به تشت حاوی قیر پلیمری برسند بطوریکه پلی استر روی تیشو بصورت یکنواخت گسترده شود.

دستگاه خنک کننده:

شامل دو تا سه طبقه تشتک آب بوده که آب در حال گردش درون آن ،غلطکهای قطور عایق را به زیر آب هدایت میکندو طبقه بالای آن قسمت خشک کن عایق میباشد.

با توجه به در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی در مناطق سردسیر از تعداد طبقات کاسته و در مناطق گرمسیر جهت تسریع در خشک کردن به تعداد طبقات تشتک اضافه میگردد.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: دستگاه های کارخانه ایزوگام; میکسر ایزوگام; بویلر ایزوگام; تولید ایزوگام; خط تولید ایزوگام; ماشین آلات تولید ایزوگام; ساخت خط تولید ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
استاندارد ایزوگام و عایقهای رطوبتی
بر اساس اینکه چه نوع پلیمری در ساختار قیری مورد استفاده قرار میگیرد خواص قیر پلیمری نیز متفاوت خواهد بود و بر همین اساس استاندارد ملی ایران نیز عایقهای رطوبتی را به دو دسته تقسیم نموده است.

1.عایقهای رطوبتی نوع BOF

2.عایقهای رطوبتی نوع BPP

امروزه عایقهایی موجود است که در ساختار آنها از قیرهای دمیده یا اکسیده استفاده شده است و بر همین اساس استاندارد ملی آنها را با نام عایقهای قیر اکسیده یا bof نام گذاری کرده است.

البته میزان پایداری قیرهای پلیمری در دمای بالا و پایین بسیار بیشتر از قیرهای اکسیده است.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: استاندارد ایزوگام; ایزوگام غیر استاندارد; ایزوگام استاندارد; فروش ایزوگام استاندارد; عایقهای رطوبتی استاندارد; فروش عایق استاندارد; ایزوگام استاندارد دلیجان;




نوع مطلب :
برچسب ها : استاندارد ایزوگام; ایزوگام غیر استاندارد; ایزوگام استاندارد; فروش ایزوگام استاندارد; عایقهای رطوبتی استاندارد; فروش عایق استاندارد; ایزوگام استاندارد دلیجان;، نحوه انبار کردن عایق های رطوبتی، انبار کردن ایزوگام، روش انبار داری ایزوگام، انبار ایزوگام، انبار عایق رطوبتی، نحوه نگهداری ایزوگام در انبار،
لینک های مرتبط :

روش اجرای شیب بندی سقف ساختمان
پرایمر جهت سهولت اجرا و بالا بردن ضریب اطمینان در عایق کاری مورد استفاده قرار مى گیرد.

روش اجراى پلایمر :

ابتدا سطح مورد نظر را تمیز نموده بطورى که هیچگونه گرد و خاک . شیئى روى سطح مورد نظر دیده نشود, سپس با توجه به نوع زیرسازى (در روش اول ۱ لیتر براى هر متر مربع و در روش دوم ۵/۰ لیتر بر متر مربع) روى سطح مورد نظر بصورت یکنواخت پخش و توسط تی مخصوص پرایمرکش یا کاردک اجرا مى گردد که پوشش مناسب و یکنواخت سطح مورد نظر از اهمیت زیادى برخوردار مى باشد.

زیرسازى:

اجراى زیرسازى یکى از اصلى ترین مراحل عایق کارى محسوب مى شود. دراین مرحله زیرسازى به ۲روش مختلف انجام مى گردد:
۱-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و پوکه معدنى
۲-زیرسازى و شیب بندى به وسیله سیمان و ماسه

ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: مراحل عایق کارى; شیب بندی سقف ساختمان; روش اجراى پلایمر; زیرسازى و شیب بندى پشت بام; آموزش نصب ایزوگام پشت بام; روش نصب ایزوگام; نصب ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
دستگاه های کارخانه ایزوگام (عایق رطوبتی)
بنزا:

جهت انجام ترکیب قیر با مواد پلیمری و یا حتی مخلوط چند مواد کانی غیر فلزی در دمای بالا به کوره های پخت مخصوصی بنام بنزا نیاز است.

در این دستگاه با توجه به حرارت بالای کوره پخت از ورقهای با ضخامت بالا و آلیاژ سخت استفاده میشود تا این دستگاه عمر بیشتری داشته باشد.

میکسر:

دستگاهی چند منظوره است که گاهی در جهت نگهداری مخلوط تشکیل شده و مواد پلیمری در بنزا در دمای ثابت جهت ارسال به خط تولید و گاهی جهت میکس یا مخلوط دو یا چند مواد شیمیایی فرار و غیر فرار کاربرد دارد و در صنایع رنگسازی ،عایقهای رطوبتی ،پرایمر و... کاربرد دارد.

ظرفیت این دستگاه بسته به نوع تولیداز 10 تا 40 تن میباشد.ساخت میکسر به دو روش عمودی و افقی انجام میشود و جهت تامین حرارت آن نیز میتوان آنرا به روش تک جداره و دو جداره طراحی نمود.

در نوع تک جداره توسط کوره و مشعل و در نوع دو جداره توسط بویلر و روغن داغ تامین میگردد.

بویلر و روغن داغ:

به منظور ارتقاء و بهینه سازی سیستم گرمایشی بویلرهای روغن داغ جهت تامین حرارت تا دمای 300 درجه سانتی گراددر فشار پایین بطور گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه اتوی تیشو و پلی استر:

متشکل از چندین قطعه که بصورت بالا و پایین قرار دارند و تیشو و پلی استر تا به تشت حاوی قیر پلیمری برسند بطوریکه پلی استر روی تیشو بصورت یکنواخت گسترده شود.

دستگاه خنک کننده:

شامل دو تا سه طبقه تشتک آب بوده که آب در حال گردش درون آن ،غلطکهای قطور عایق را به زیر آب هدایت میکندو طبقه بالای آن قسمت خشک کن عایق میباشد.

با توجه به در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی در مناطق سردسیر از تعداد طبقات کاسته و در مناطق گرمسیر جهت تسریع در خشک کردن به تعداد طبقات تشتک اضافه میگردد.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: دستگاه های کارخانه ایزوگام; میکسر ایزوگام; بویلر ایزوگام; تولید ایزوگام; خط تولید ایزوگام; ماشین آلات تولید ایزوگام; ساخت خط تولید ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
استاندارد ایزوگام و عایقهای رطوبتی
بر اساس اینکه چه نوع پلیمری در ساختار قیری مورد استفاده قرار میگیرد خواص قیر پلیمری نیز متفاوت خواهد بود و بر همین اساس استاندارد ملی ایران نیز عایقهای رطوبتی را به دو دسته تقسیم نموده است.

1.عایقهای رطوبتی نوع BOF

2.عایقهای رطوبتی نوع BPP

امروزه عایقهایی موجود است که در ساختار آنها از قیرهای دمیده یا اکسیده استفاده شده است و بر همین اساس استاندارد ملی آنها را با نام عایقهای قیر اکسیده یا bof نام گذاری کرده است.

البته میزان پایداری قیرهای پلیمری در دمای بالا و پایین بسیار بیشتر از قیرهای اکسیده است.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: استاندارد ایزوگام; ایزوگام غیر استاندارد; ایزوگام استاندارد; فروش ایزوگام استاندارد; عایقهای رطوبتی استاندارد; فروش عایق استاندارد; ایزوگام استاندارد دلیجان;




نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دلیجان در جهرم، خرید ایزوگام در فسا، خرید ایزوگام در لار، فروش ایزوگام در نی ریز، فروش ایزوگام دلیجان در شیراز، فروش ایزوگام دلیجان در لامرد، فروش ایزوگام در داراب،
لینک های مرتبط :

عایقکاری نماها
دیوارهای ساختمان که در معرض بوران قرار می‌گیرند، پس از مدتی از سمت داخل ساختمان خیس می‌شوند.

از این رو در مناطق بوران‌خیز علاوه بر اتخاذ تدابیری نظیر پیش‌بینی ایوان و پیش‌آمدگی در سمت وزش باد باید قسمتهایی از دیوار را که در معرض بوران قرار می‌گیرند، عایقکاری کرد.

چنانچه میزان بارندگی کم یا مدت آن کوتاه باشد می‌توان با افزودن قدری آهک در ملات اندود سیمانی نما، آن را تا حدود زیادی آب‌بندی کرد.

در موارد شدیدتر مصرف مواد آب‌بند کننده بتن در ملات اندود، مصرف ملاتهای پلیمری از قبیل ملاتهای رزین اپوکسی (بدون سیمان یا به همراه سیمان) و بالاخره اجرای رنگهای ضد آب بر روی نما مفید است و می‌تواند مؤثر واقع شود.

در بعضی کشورهای صنعتی از قطعات چوب و سایر مصالح همانند آنچه که در سقفها مرسوم است، برای نماپوش (Siding) استفاده می‌شود.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: کارخانه ایزوگام; انواع ایزوگام; خرید ایزوگام; نمایندگی ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; شرکت ایزوگام; ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقکاری درزهای انبساط در بام، نما و کف طبقات
 درزهای انبساط باید مطابق نقشه‌های جزئیات اجرا شده و در محل بام، نماهای بوران‌گیر و کف طبقاتی که امکان شستشو یا جریان آب در آنها وجود دارد، کاملاً درزبندی و عایق شوند.

 عایقکاری رطوبتی درزهای انبساط در بام و کف طبقات با ورقه‌های مسی یا فولادی گالوانیزه و در مواردی با موادی نظیر انواع ماستیک و لاستیک انجام می‌گیرد. بهترین مصالح برای عایقکاری درزهای نما، ماستیک یا نوارهای لاستیکی است و چنانچه روی آنها با مصالح فلزی پوشانده شود، اطمینان بیشتری برای عدم نفوذ آب به وجود می‌آید.





09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام; قیمت ایزوگام; ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; کارخانه ایزوگام دلیجان; بهترین ایزوگام; خرید ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
نحوه انبار داری عایق های رطوبتی

نحوه انبارداری عایق های رطوبتی بسیار حائز اهمیت است و بایستی نکات زیر مورد توجه قرار گیرد.

1) محل انتخاب شده برای انبارداری باید دارای سطح کاملاً صاف باشد.

2) برای انبارداری از جاهای کاملاً خنک (5 الی 25 درجه سانتیگراد) استفاده گردد و حتی الامکان سایه باشد.

3) رولهای عایق رطوبتی به صورت ایستاده و در جهت فلش مشخص شده بر روی رول در کنار هم چیده شوند.

4) از قراردادن عایقها بر روی هم و به شکل افقی جداً خودداری گردد.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نحوه انبار کردن عایق های رطوبتی; انبار کردن ایزوگام; روش انبار داری ایزوگام; انبار ایزوگام; انبار عایق رطوبتی; نحوه نگهداری ایزوگام در انبار; آموزش انبار کردن ایزوگام;





نوع مطلب :
برچسب ها : نحوه انبار کردن عایق های رطوبتی; انبار کردن ایزوگام; روش انبار داری ایزوگام; انبار ایزوگام; انبار عایق رطوبتی; نحوه نگهداری ایزوگام در انبار; آموزش انبار کردن ایزوگام;، نحوه انبار کردن عایق های رطوبتی، انبار کردن ایزوگام، روش انبار داری ایزوگام، انبار ایزوگام، انبار عایق رطوبتی، نحوه نگهداری ایزوگام در انبار،
لینک های مرتبط :

عایقکاری رطوبتی کف زیرزمین و طبقه همکف ساختمان

کف زیرزمین و طبقه همکف ساختمان که در مجاورت خاک نمناک است به خاطر رعایت مسائل بهداشتی، حفظ دیوارهای در تماس با آنها از رطوبت بالا رونده و محافظت کفپوشهای حساس به رطوبت (مانند کفپوشهای چوبی و لاستیکی)، باید در برابر نفوذ رطوبت عایقکاری شود. این عایقکاری باید با عایقکاری شالوده یکپارچه شده و چنانچه اختلاف رقومی بین آنها وجود داشته باشد، با عایقکاری قائم پی، این پیوستگی تأمین گردد.

زیر فرش کف طبقات زیرین ساختمان که در تماس مستقیم با زمین هستند، باید با ارتفاع حدود 25 تا 30 سانتیمتر لاشه سنگ یا قلوه سنگ درشت چیده و روی آن یک لایه مخلوط شن و ماسه بریزند تا فواصل خالی بین سنگهای درشت پر شود و حدود 2 سانتیمتر روی تمام سطح را بپوشاند. این عمل باعث قطع لوله‌های موئین و نفوذ رطوبت به سمت بالا می‌شود. در مناطق خیلی مرطوب می‌توان کفها را به صورت معلق اجرا کرد. در این طریقه دیوارهایی به موازات هم و به ضخامت یک آجر و به فاصله حدود 50 الی 70 سانتیمتر و به ارتفاع حدود 50 تا 90 سانتیمتر می‌سازند و بین آنها را با طاق ضربی می‌پوشانند و سپس کفسازی اصلی روی آن انجام می‌شود. فضای خالی بین دیوارها که به هم راه دارند و گربه‌رو نامیده می‌شوند، توسط مجراهایی به خارج ساختمان ارتباط داده می‌شوند. در مناطقی که چوب به حد کافی یافت می‌شود، کف معلق را می‌توان با تیر، تیرچه و تخته نیز اجرا نمود، به هر حال به علت انجام عمل تهویه در زیر کفهای معلق، کفسازی بالنسبه خشک‌تر است. عایقکاری کفها را می‌توان با قیر و گونی، انواع مشمع و مقوای قیراندود، مواد پلاستیکی، آسفالت ماستیک و مواد قیری بر روی قشری از بتن یا اندود ماسه سیمان که بر روی کف اجرا می‌شود، انجام داد.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام کف زیرزمین; روش اجرای عایق با قیر و گونی; عایقکاری بام; ایزوگام کف ساختمان; ایزوگام طبقه همکف ساختمان; نفوذ رطوبت و عایقکاری; عایقکاری قائم پی;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقکاری رطوبتی شالوده‌ها و پی ساختمان

کف تمام شده ساختمانها معمولاً حدود 30 تا 90 سانتیمتر (2 تا 6 پله) از کف محوطه بالاتر ساخته می‌شوند. فاصله بین شالوده تا کف، با مصالح بنایی مانند سنگ، بلوک بتنی و آجر با ملات ماسه سیمان یا باتارد یا ماسه آهک کرسی‌چینی می‌شود و دیوارهای ساختمان بر روی کرسی‌چینی بنا می‌شوند. چون بتن و مصالح بنایی و ملات مربوط نم‌کش هستند، چنانچه حد فاصل شالوده و دیوار ساختمان نم‌بندی نشود، رطوبت موجود در زمین از طریق لوله‌های موئین مصالح به سمت بالا نفوذ کرده و سبب نم‌زدگی دیوارها می‌شود. لایه افقی عایق رطوبتی دیوارها، باید بالاتر از کرسی‌چینی و در ارتفاع حداقل 15 سانتیمتر بالاتر از رقوم محوطه و به صورت یکپارچه و پیوسته اجرا شود.

عایقکاری قائم دیوارها به اندازه حداقل 10 سانتیمتر نیز ضروری است. بدیهی است پیوستگی عایق افقی و قائم دیوارها از جمله عایق قائم دیوارهای زیرزمین باید رعایت گردد. همچنین عایق کفها نیز در صورت اجرا، باید با عایق دیوارها پیوستگی داشته باشد.

بهتر است ازاره ساختمان در نما تا تراز لایه نم‌بند دیوار، سنگی باشد تا در صورت نم‌زدگی، آثار آن بر روی نما ظاهر نشود. بندکشی درز محاذی لایه نم‌بند باعث ایجاد پلی برای نفوذ رطوبت از قسمت مرطوب زیر لایه نم‌بند به بالای دیوار می‌شود، از اینرو از بندکشی این قسمت باید خودداری شود، همچنین برای جلوگیری از نفوذ رطوبت باید از تجمع برف و نخاله‌های ساختمان و نظایر آن در پای دیوار جلوگیری نمود.

ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایقکاری دیوار زیرزمین; عایق کاری رطوبتی دیوار زیرزمین; عایق قائم دیوارهای زیرزمین; عایقکاری شالوده ساختمان; ایزوگام پی ساختمان; ایزوگام فنداسیون; ایزوگام شالوده های ساختمان;
ارسال در تاریخ جمعه 30 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقکاری کف آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی
در مکانهایی که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیوارها وجود داشته باشد عایقکاری کف و پای دیوار امری ضروری است. معمول‌ترین عایق که در این موارد به کار می‌رود، قیر و گونی، مشمع، مقوا و گونی قیراندود است که به ذکر آنها اکتفا می‌شود.

نحوه عایقکاری عیناً همانند عایقکاری بام است با این تفاوت که عایقکاری قائم پای دیوارها در این مکانها تا 15 سانتیمتر بالاتر از بالاترین نقطه‌ای که امکان ریزش آب و تجمع آن وجود دارد (مانند لبه وان و زیر دوش) ضروریست. نظر به اینکه تغییرات درجه حرارت در داخل ساختمان از بام آن کمتر است، لذا مصرف قیر 100/15 در استاندارد 211 ایران مرجح شمرده شده است.

در محل کف‌شور آشپزخانه و حمام و محل نصب کاسه توالت باید دقت شود که لایه‌های عایق تا داخل لوله فاضلاب امتداد یابد و سپس نسبت به نصب لوازم بهداشتی اقدام گردد. محل کاسه توالت را ابتدا باید با ماسه نرم و کم سیمان اندود کرد و با فشار دادن کاسه توالت بر روی آن سطح ملات را به شکل کاسه توالت درآورد و روی آن را با ماسه سیمان لیسه‌ای اندود نمود. پس از خشک شدن اندود عایقکاری کف انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است که شیب‌بندی کف حمام، آشپزخانه، توالت و فضاهای مشابه به سمت کف‌شور و کاسه توالت به منظور تخلیه آبهایی که احتمالاً در کف جاری می‌شود، امری ضروری است.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایقکاری بام; عایقکاری کف آشپزخانه; ایزوگام سرویسهای بهداشتی; ایزوگام کف آشپرخانه; ایزوگام سرویسها; ایزوگام کف حمام; ایزوگام توالت و سرویس بهداشتی;





نوع مطلب :
برچسب ها : عایقکاری بام، عایقکاری کف آشپزخانه، ایزوگام سرویسهای بهداشتی، ایزوگام کف آشپرخانه، ایزوگام سرویسها، ایزوگام کف حمام، ایزوگام توالت و سرویس بهداشتی،
لینک های مرتبط :


نکاتی مهم در مورد نصب ایزوگام
ـ عایقكاری بر روی سطوح مرطوب مجاز نیست، زیرا در غیر این صورت حبابهایی در زیر قشر عایقكاری تشكیل می‌شود كه با گرم و سرد شدن هوا و حركات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممكن است دچار پارگی و صدمه گردند.
ـ قیرهای جامد را تا هنگامی كه گرم و روانند، باید به مصرف رساند.
ـ عایقكاری در دمای كمتر از 4+ درجه سلسیوس، نباید انجام شود.
ـ قیرهای مورد مصرف را نباید بیش از 177+ درجه سلسیوس حرارت داد، زیرا مواد فرار آنها جدا شده و ویژگیهای مطلوب قیر از دست می‌روند.
ـ راه رفتن روی سطوح عایقكاری شده و مصالح عایق پیش‌ساخته، باید با احتیاط و با استفاده از كفشهای بدون میخ انجام شود، در صورتی كه كفش مخصوص در دسترس نباشد، می‌توان با یك قطعه گونی زیر و روی كفشهای عادی را پوشاند و از آنها استفاده كرد.
ـ مصرف میخ برای محكم كردن لایه‌های عایقكاری، به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد.
ـ از افتادن اشیا بر روی سطوح عایقكاری شده، باید جداً جلوگیری نمود.
ـ لایه‌های عایق باید از هر طرف حداقل ده سانتیمتر همدیگر را بپوشانند و با قیر مناسب كاملاً به هم چسبانده شوند. در همپوشانی لایه‌ها باید دقت نمود كه لایه‌های رویی در سمتی قرار گیرند كه مطابق شیب‌بندی انجام شده، آب از روی آنها به سمت لایه زیری سرازیر گردد.
ـ هنگامی كه عایقكاری در بیش از یك لایه انجام می‌شود لایه‌های متوالی عایق، باید عمود بر هم قرار گیرند. هر لایه از عایقكاری پس از تكمیل و پیش از شروع لایه بعدی، باید مورد بازدید و تأیید دستگاه نظارت قرار گیرد. سطوح عایقكاری شده باید در هنگام اجرای كارهای ساختمانی از هر گونه آسیب و رویارویی با عوامل مضر و مصالح خورنده مانند آهك محافظت گردند و چنانچه صدمه‌ای دیده باشند، با دستور و زیر نظر دستگاه نظارت به نحو مطلوب تعمیر و مرمت گردند.
ـ سطوح عایقكاری شده باید پس از تكمیل با لایه محافظی پوشانده شوند.
- ایجاد زیرسازی مناسب برای انجام عایقكاری ضروری است.
پس از ایجاد شیب جزئی بین (1%) تا (3%) با کانکریت سبك، پوكه و نظایر اینها، باید زیرسازی عایقكاری بام با اندود ریگ سیمنت نرم به نسبت 3 : 1 یا با ریگ آسفالت نرم به ضخامت 5/1 تا 2 سانتیمتر انجام شود و سطح آن كاملاً صاف گردد. سطوح زیر عایقكاری باید كاملاً محكم، صاف و تمیز باشند، زیرا جزئی از عایقكاری به شمار می‌روند.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: زیرسازی عایقكاری بام; عایقكاری; قیرهای جامد; سطوح زیر عایقكاری; اموزش عایق کاری ساختمان; عایق رطوبتی پیش ساخته; نصب ایزوگام در تابستان;
ارسال در تاریخ دوشنبه 2 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیر گونی و انواع آن

از قیرگونی برای عایق کاری استفاده می شود. و به منظور تثبیت قیر از گونی (چتائی) استفاده می شود. الیاف گونی نقش مسلح کننده قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می کنند. قیرگونی به دو شکل اجرا می شود

یک لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس یک لایه گونی و دوباره روی آن یک لایه قیر می ریزند.

دو لایه:ابتدا یک لایه قیر سپس روی آن یک لایه گونی و دوباره یک لایه قیرو روی آن یک لایه گونی و در آخر یک لایه قیر می ریزند.

مزایا :
١- صرفه اقتصادی نسبت به بعضی عایقهای رطوبتی
٢-اطمینان از نظر کاراییی با توجه به پیشینه مصرف


معایب :
١- پوسیدگی این عایق به مرور زمان

٢ - پارگی بر اثر نشستهای احتمالی ساختمان

٣- عمر مفید عایق به طور متوسط کمتر از ١٠ سال بوده و ترمیم متناوب آن با مشکلات اجرایی زیاد و هزینه های قابل توجه همراه است

۴- آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد.

آهک و شفته آهکی قیر را فاسد می کنند و نباید در زیر قیرگونی از این ملات استفاده شود و برای این کار ملات ماسه سیمان مناسب تر است.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیرگونی; قیمت قیرگونی در مقایسه با ایزوگام; عمر مفید قیر گونی; شماره قیرگونی کار; انواع قیر گونی; قیمت قیر و گونی در تهران; عمر مفید عایق و ایزوگام;
ارسال در تاریخ دوشنبه 2 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ویژه ایزوگام شرق
*** ایزوگام شرق ***

 ایزوگام شرق

فروش ویژه ایزوگام شرق

دارای پروانه و علامت استاندارد

با کیفیت عالی و تضمینی

انعطاف پذیری مناسب

مقاومت بالا

چسبندگی فوق العاده و استثنایی

فروش ویژه ایزوگام شرق




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزولاسیون و آسفالت در گرگان; ایزوگام شرق; قیمت ایزوگام شرق; سایت ایزوگام شرق; فروش ایزوگام شرق; خرید ایزوگام شرق; شماره ایزوگام شرق; 



نوع مطلب :
برچسب ها : ایزولاسیون و آسفالت در گرگان، ایزوگام شرق، قیمت ایزوگام شرق، سایت ایزوگام شرق، فروش ایزوگام شرق، خرید ایزوگام شرق، شماره ایزوگام شرق،
لینک های مرتبط :
چند راهنمایی کلی در نصب عایق ها : 

(رطوبتی و حرارتی)

عایق ها در صورتی خوب كار خود را انجام می دهند كه به طور صحیح نصب شده باشند موارد زیر به شما كمك می كند تا بهترین كارایی را از عایق هایی كه نصب می كنید ببینید.

1-هر گز عایق را نباید فشرده کرد عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقدار مقاومت حرارتی آن كاهش می یابد و نمی تواند آن طور كه انتظار می رود جلوی انتقال حرارت را بگیرد.

2-عایق كاری باید به طور صحیح روی تمام سطوح انجام شود چرا كه اگر تنها5%از سطح خالی بماند ممکن است تا 50%از کارایی عایق کاری کاسته شود.

3-مواد عایق را باید همیشه خشك نگه داشت زیرا به استثنای پلی استایرن كه نسبت به آب مقاوم است بقیه عایق ها بر اثر رطوبت كارآییشان پایین می آید.

4-در بعضی عایق های ازاد مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراكم عایق است نه ضخامت آن در این عایق ها مقدار مقاومت ممكن است بعد از مدتی تا 20%كاهش یابد از این رو باید از نصب كننده تضمین گرفت.

5-از عایق های آزاد در سقف هایی كه شیب زیاد دارند نباید استفاده شود.

6-در صورت استفاده از عایق های بازتابنده باید حتما پشت انها یك لایه هوای ساكن به ضخامت 20میلیمتر وجود داشته باشد تمام سوراخ ها و تمام باریكه ها و درزها باید با نوار چسب پوشیده شوند.

7-اطراف كابلهای برق و لوازم الكتریكی نباید هرگز عایق كاری شود ایمن بودن عایق كاری باید توسط یك فرد متخصص بررسی شود.

8-در فاصله كمتر از 90میلیمتری فن های خروجی نباید عایق نصب شود.

9-در فاصله كمتر از 25میلیمتری حبابهای لامپ و سرپیچ انها نباید عایق كاری شود.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نصب عایق های رطوبتی; عایق كاری; انواع عایق كاری ساختمان; شماره عایق كار در تهران; نصب ایزوگام در تهران; شماره نصاب عایق و ایزوگام; عایق رطوبتی و حرارتی;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام

1-عایقكاری فوندانسیون.

2-عایقكاری كف.

3-عایقكاری سرویس.

4-عایقكاری آشپزخانه.

5-عایقكاری دیوارهای آجر سفال بیرونی (ضلع غربی و شمالی).

6-عایقكاری بالكن.

7-عایقكاری تراس یا بالكن هایی كه باغچه روی آن اجرا میشود.

8-عایقكاری پشت بام.

9-عایقكاری نماهای سنگی و سیمانی.

روش های عایقكاری رطوبتی

1-عایقكاری سنتی (قیرگونی)

2-عایقكاری به روش متداول (ایزوگام)

عایقكاری به روش نوین (نانو عایق و عایقهای سرد اجرا)


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایقكاری رطوبتی; عایقكاری آشپزخانه; عایقكاری فوندانسیون; روش های عایقكاری رطوبتی; نانو عایق و عایقهای سرد اجرا; عایقكاری پشت بام; انواع عایقكاری;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق کاری زوایای ۹۰ درجه
قبلاٌ باید با استفاده از ماهیچه سیمانی زاویه ۹۰ درجه را به زوایای منفرجه تبدیل کرد .

یک مثال:

از زوایای ۹۰ درجه دیوار جان پناه است. در صورت وجود دیوار جانپناه در پیرامون سقف، عایق باید تا حدود ۳۰ سانتیمتر روی دیوار جان پناه بالا آورده شده سپس لبه روی دیوار جوش داده شود. دور تا دور جانپناه از بالای دیوار تا حداقل ۲۰ سانتیمتر روی سقف مجددا عایقبندی می شود. این شیوه به شیب بندی سقف جهت جریان یافتن آب به سمت آبرو هم کمک  می کند.

همپوشانی( اور لب )

به تجربه ثابت شده است که بهتر است همپوشانی از نقطه صفر تا وسط سقف ۱۵ سانتیمتر و بعد از آن حداقل ۱۰ سانتیمتر باشد. ناحیه همپوشانی عایق بایستی به دقت جوشکاری شود. بنحویکه سطح بین دو عایق کاملا صاف و یکنواخت گردد و هرگز برآمدگی ایجاد نشود.

برای این منظور باید به قسمت همپوشانی گرمای زیاد داده شود، به طوری که هنگام خواباندن آن روی لایه قبلی جوش کامل انجام شود. هنگام جوش کاری لبه ها ماله باید از بالای همپوشانی به پایین آورده شده سپس شیره در طول کل همپوشانی صاف شود .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق کاری; انواع عایق کاری; نحوه عایق کاری; اموزش صحیح عایق کاری; همپوشانی( اور لب ); ناحیه همپوشانی عایق; جوش کاری لبه های ایزوگام;



نوع مطلب :
برچسب ها : عایق کاری، انواع عایق کاری، نحوه عایق کاری، اموزش صحیح عایق کاری، همپوشانی( اور لب )، ناحیه همپوشانی عایق، جوش کاری لبه های ایزوگام،
لینک های مرتبط :

چند راهنمایی کلی در نصب عایق ها
چند راهنمایی کلی در نصب عایق ها :  

(رطوبتی و حرارتی)

عایق ها در صورتی خوب كار خود را انجام می دهند كه به طور صحیح نصب شده باشند موارد زیر به شما كمك می كند تا بهترین كارایی را از عایق هایی كه نصب می كنید ببینید.

1-هر گز عایق را نباید فشرده کرد عایق باید پس از نصب همان ضخامت اولیه خود را داشته باشد در غیر این صورت مقدار مقاومت حرارتی آن كاهش می یابد و نمی تواند آن طور كه انتظار می رود جلوی انتقال حرارت را بگیرد.

2-عایق كاری باید به طور صحیح روی تمام سطوح انجام شود چرا كه اگر تنها5%از سطح خالی بماند ممکن است تا 50%از کارایی عایق کاری کاسته شود.

3-مواد عایق را باید همیشه خشك نگه داشت زیرا به استثنای پلی استایرن كه نسبت به آب مقاوم است بقیه عایق ها بر اثر رطوبت كارآییشان پایین می آید.

4-در بعضی عایق های ازاد مقدار مقاومت حرارتی متناسب با تراكم عایق است نه ضخامت آن در این عایق ها مقدار مقاومت ممكن است بعد از مدتی تا 20%كاهش یابد از این رو باید از نصب كننده تضمین گرفت.

5-از عایق های آزاد در سقف هایی كه شیب زیاد دارند نباید استفاده شود.

6-در صورت استفاده از عایق های بازتابنده باید حتما پشت انها یك لایه هوای ساكن به ضخامت 20میلیمتر وجود داشته باشد تمام سوراخ ها و تمام باریكه ها و درزها باید با نوار چسب پوشیده شوند.

7-اطراف كابلهای برق و لوازم الكتریكی نباید هرگز عایق كاری شود ایمن بودن عایق كاری باید توسط یك فرد متخصص بررسی شود.

8-در فاصله كمتر از 90میلیمتری فن های خروجی نباید عایق نصب شود.

9-در فاصله كمتر از 25میلیمتری حبابهای لامپ و سرپیچ انها نباید عایق كاری شود.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نصب عایق های رطوبتی; عایق كاری; انواع عایق كاری ساختمان; شماره عایق كار در تهران; نصب ایزوگام در تهران; شماره نصاب عایق و ایزوگام; عایق رطوبتی و حرارتی;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام
عایقكاری رطوبتی از پی تا بام

1-عایقكاری فوندانسیون.

2-عایقكاری كف.

3-عایقكاری سرویس.

4-عایقكاری آشپزخانه.

5-عایقكاری دیوارهای آجر سفال بیرونی (ضلع غربی و شمالی).

6-عایقكاری بالكن.

7-عایقكاری تراس یا بالكن هایی كه باغچه روی آن اجرا میشود.

8-عایقكاری پشت بام.

9-عایقكاری نماهای سنگی و سیمانی.

روش های عایقكاری رطوبتی

1-عایقكاری سنتی (قیرگونی)

2-عایقكاری به روش متداول (ایزوگام)

عایقكاری به روش نوین (نانو عایق و عایقهای سرد اجرا)


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایقكاری رطوبتی; عایقكاری آشپزخانه; عایقكاری فوندانسیون; روش های عایقكاری رطوبتی; نانو عایق و عایقهای سرد اجرا; عایقكاری پشت بام; انواع عایقكاری;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق کاری زوایای ۹۰ درجه
قبلاٌ باید با استفاده از ماهیچه سیمانی زاویه ۹۰ درجه را به زوایای منفرجه تبدیل کرد .

یک مثال:

از زوایای ۹۰ درجه دیوار جان پناه است. در صورت وجود دیوار جانپناه در پیرامون سقف، عایق باید تا حدود ۳۰ سانتیمتر روی دیوار جان پناه بالا آورده شده سپس لبه روی دیوار جوش داده شود. دور تا دور جانپناه از بالای دیوار تا حداقل ۲۰ سانتیمتر روی سقف مجددا عایقبندی می شود. این شیوه به شیب بندی سقف جهت جریان یافتن آب به سمت آبرو هم کمک  می کند.

همپوشانی( اور لب )

به تجربه ثابت شده است که بهتر است همپوشانی از نقطه صفر تا وسط سقف ۱۵ سانتیمتر و بعد از آن حداقل ۱۰ سانتیمتر باشد. ناحیه همپوشانی عایق بایستی به دقت جوشکاری شود. بنحویکه سطح بین دو عایق کاملا صاف و یکنواخت گردد و هرگز برآمدگی ایجاد نشود.

برای این منظور باید به قسمت همپوشانی گرمای زیاد داده شود، به طوری که هنگام خواباندن آن روی لایه قبلی جوش کامل انجام شود. هنگام جوش کاری لبه ها ماله باید از بالای همپوشانی به پایین آورده شده سپس شیره در طول کل همپوشانی صاف شود .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق کاری; انواع عایق کاری; نحوه عایق کاری; اموزش صحیح عایق کاری; همپوشانی( اور لب ); ناحیه همپوشانی عایق; جوش کاری لبه های ایزوگام;



نوع مطلب :
برچسب ها : عایق کاری، انواع عایق کاری، نحوه عایق کاری، اموزش صحیح عایق کاری، همپوشانی( اور لب )، ناحیه همپوشانی عایق، جوش کاری لبه های ایزوگام،
لینک های مرتبط :
رطوبت چیست و چرا عایقكاری در سازه اهمیت دارد؟
نكات با اهمیت در رابطه با رطوبت و نم و بخار در سازه

عایق ضدبخار یا عایق رطوبتی یا عایق ضدرطوبت، با نام های Vapor Barriers, Vapor Retardants, Water Retardants, Moisture Barrier & Moisture Retardant شناخته می شوند و عبارتند از ماده یا سیستمی که انتقال و نفوذ بخار آب یا رطوبت را از محیطی به محیط دیگر به مقدار کافی می کاهد. در صورتی که عایق های ضدبخار به خوبی نصب شوند، می توانند به طور موثر و اقتصادی از انتقال بخار و رطوبت درون المان های سازه بکاهند.

ساکنین ساختمان های مسکونی، پروسه های صنعتی و تجهیزات گرمایشی بخار تولید می کنند که به همراه رطوبت موجود در هوا در فضا منتقل می شود.

بخار و رطوبت موجود درهوا، می تواند در زیر سقف ها، شیروانی­ها و فضای داخلی دیوارها و مکان هایی که دمای کمتری دارند، انباشته شده و در اثر چگالش، به قطرات آب تبدیل شوند و آب یکی از اصلی ترین عناصر سایش و فرسودگی در همه ساختمان ها و تجهزات محسوب می شود و در دراز مدت میتواند خسارت قابل توجهی وارد کند.

 پوشش ضدبخار می تواند از میعان بخار آب درون ساختمان جلوگیری کند.برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق ضدبخار یا عایق رطوبتی یا عایق ضدرطوبت; رطوبت و نم و بخار در سازه; چه موقع به عایق های ضدرطوبت نیاز است; عایق های ضدرطوبت; تاثیرات زیان بار رطوبت بر سازه ها و تجهیزات; رطوبت نسبی; عایق های ضدبخار و نم;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
چقدر عایقكاری لازم است؟
مقدار عایقكاری اجباری:
طبق قانون، تمام ساخت و ساز هایی كه در كشور انجام میشود باید مطابق مقررات ملی ساختمان باشد كه در سال 1370 به تصویب رسیده است. مبحث نوزدهم این مقررات مربوط به انرژی و صرفه جویی در آن است كه اجرای آن از تیرماه سال 1381 اجباری شده است. بر اساس این مقررات، مقاومت حرارتی اجزای خارجی ساختمان نباید از حد معینی پایینتر باشد.
 منظور از اجزای خارجی ساختمان ، دیوار ها و سقفهایی است كه از یك طرف با محیط داخل ساختمان و از طرف دیگر با هوای آزاد در تماسند. بقیه دیوارها یا سقفها مانند دیوارهایی كه اتاقها را از هم جدا میكنند یا سقفهای بین طبقات شامل این مقررات نمی شوند.
برای تعیین حد مجاز مقاومت حرارتی اجزای خارجی، ساختمانها را به چهار گروه تقسیم میكنند. این دسته بندی بر اساس موقعیت جغرافیایی، نوع كاربری، اندازه شهری كه ساختمان در آن قرار دارد و زیربنای ساختمان انجام می گیرد. سپس میزان عایق مورد نیاز در هر یك از این گروه های چهارگانه تعیین میشود.
رعایت این حد اقل ها در ساختمانهایی كه از این پس در مناطق شهری ساخته میشوند الزامیست و شهرداری ها كه بر اجرای این مقررات نظارت دارند،گواهی پایان كار را تنها در صورتی صادر میكنند كه این موازین رعایت شده باشد. بنابر این اگر میخواهید ساختمان جدیدی بسازید یا پیش خرید كنید حتما از پیمانكار خود بخواهید این مقررات را به طور كامل رعایت كند تا پس از پایان كار با مشكل روبرو نشوید.

عایقكاری بیش از مقدار اجباری:
همان طور كه گفته شد مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان تنها حد اقل ها را تعیین كرده است، اما می توان ساختمان را بیش از اینها هم عایق كرد و در نتیجه انرژی بیشتری صرفه جویی نمود. پیش از اجرای عایقكاری باید هزینه های خرید و نصب عایق و صرفه جویی حاصل از این كار را در نظر گرفت و اقتصادی ترین مقدار عایق را تعیین كرد.

عایقكاری مناسب برای تابستان :
یك عایقكاری خوب باید به نحوی باشد كه مانع از حبس حرارت در داخل ساختمان شود نصب فویلهای آلومینیومی در زیر سقف می‌تواند از نفوذ حرارت به داخل جلوگیری كند. عایقكاری به این شیوه بویژه برای جاهایی كه آب و هوایی گرم و خشك دارند بسیار مناسب است.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: اجرای عایقكاری; عایقكاری مناسب برای تابستان; مقدار عایقكاری اجباری; عایقكاری در تهران; قیمت عایقكاری و نصب; عایق رطوبتی; فروش عایق رطوبتی;
ارسال در تاریخ سه شنبه 3 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
انواع عایق‌های رطوبتی و کاربرد آنها
عایق‌های رطوبتی متداول و رایج در كشور که به ایزوگام مشهورند توجه ساختمان‌سازها، تعمیرکنندگان ساختمان و شهروندان به خود جلب کرده‌اند.

این در حالی است که در کنار ایزوگام‌های با کیفیت و استاندارد، ایزوگام‌هایی نامرغوب و بی‌کیفیت در بازار موجود است که متاسفانه شهروندان به دلیل ناآگاهی از این امر و سوء‌استفاده برخی از خدمات‌دهندگان،متحمل خسارت‌هایی سنگین می‌شوند.

در اینجا برای آگاهی بیشتر شهروندان به انواع عایق‌های رطوبتی و کاربرد آنها اشاره می‌شود:

عایق رطوبتی پیش‌ساخته را می‌توان ساختاری متشکل از یک لایه الیاف شیشه‌ مسلح با نخ شیشه و یک لایه پلی‌استر سوزنی نبافته دانست که این دو لایه با ترکیبی از قیر اصلاح شده اشباع می‌شوند. قیر در مقابل عوامل محیطی مانند گرما، سرما و اشعه ماورای بنفش آسیب‌پذیر است. به این ترتیب که در تابستان روان و در زمستان ترد و شکننده می‌شود؛ همچنین در مقابل اشعه خورشیدی ساختار خود را از دست می‌دهد، به همین دلیل با استفاده از پلیمرهای سازگار با قیر آن را در کارگاه‌ها اصلاح می‌کنند.

 عایق رطوبتی محصول مشترکی است از الیاف پلی‌استر سوزنی نبافته و تیشو (الیاف شیشه) نخدار که با ترکیبات قیری اصلاح شده و با پلیمرها آغشته شده است. استاندارد عایق رطوبتی اجباری بوده و به 3‌دسته تقسیم می‌شود. به ادامه مراجعه کنید.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: مشخصات ایزوگام استاندارد; انواع عایق‌های رطوبتی; عایق رطوبتی پیش‌ساخته; استاندارد عایق رطوبتی اجباری; عایق رطوبتی نوع A; عایق غیراستاندارد و نامتناسب; فروش ایزوگام های غیر استاندارد;





نوع مطلب :
برچسب ها : مشخصات ایزوگام استاندارد، انواع عایق‌های رطوبتی، عایق رطوبتی پیش‌ساخته، استاندارد عایق رطوبتی اجباری، عایق رطوبتی نوع A، عایق غیراستاندارد و نامتناسب، فروش ایزوگام های غیر استاندارد،
لینک های مرتبط :



 معرفی ایزوگام شرق دلیجان

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی شرق دلیجان

با ضمانت ده ساله و بیمه پنج ساله

کلی – جزئی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد

مشخصات ایزوگام شرق دلیجان :

عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر(تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.

 ترکیبات بیتومینی کاملا اصلاح شده و مواد افزودنی مخصوص ، موجب انعطاف پذیری مناسب این محصول گردیده بطوریکه در گرما حالت روندگی و در سرما حالت شکنندگی به خود نمی گیرد.  


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; ایزوگام شرق; فروش ایزوگام دلیجان; ایزوگام شرق دلیجان; فروش ایزوگام شرق دلیجان; قیمت ایزوگام شرق دلیجان; سایت خرید ایزوگام شرق دلیجان;
ارسال در تاریخ یکشنبه 15 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
نکات مهم جهت نصب عایق و ایزوگام

نکات مهم جهت نصب عایق و ایزوگام

- سطح باید خشک و یا رطوبت آن بسیار کم باشد.

- دمای محیط و سطح حداقل 5+ وحداکثر 40+ درجه سانتیگراد.

- سطح باید عاری از هرگونه مواد نظیر روغن گرد و غبار زنگ و شود.

- پوشش های سست و قدیمی می بایست تخریب و هموار شوند.

- ترک و شکافهای عمیق ابتدا توسط ابزار مناسب با این محصول پر میشوند.

- حتما در موقع نصب از پر شدن زاویه های 90 درجه بر روی پشت بام اطمینان کامل به عمل آورید .

- از زدن ضربه بر روی عایق با شی نوک تیز و محکم خودداری فرمائید.

- در بامهای لب دار حتما تا آخرین نقطه ماکزیمم سطح بام را عایق نمائید.

- قبل از نصب حتما از مسطح بودن زیرسازی اطمینان بعمل آورید که عایق نقش پل را اجرا نکند تا با گذاشتن پا بر روی آن پاره گی ایجاد نشود.

- بعد از اتمام نصب سطح بام را شست و شو دهید تا از نقص احتمالی آن جلوگیری گردد.

- بر روی ستونهای سرباز در روی بام حتما درپوش نصب کنید که از داخل ستون آب وارد ساختمان نگردد.

- در سرویس های بهداشتی حتما عایق درجه یک مصرف نموده زیرا در صورت نقص عایق باعث از بین رفتن سرامیک می شود.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نصب عایق و ایزوگام; ایزوگام سرویس های بهداشتی; ایزوگام حمام; ایزوگام آشپزخانه; ایزوگام پارکینک; ایزوگام دیوارها و پشت بام; نحوه نصب عایق رطوبتی;
ارسال در تاریخ جمعه 13 تیر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
سایت قیمت ایزوگام دلیجان
از این پس می توانید قیمت انواع ایزوگام دلیجان در سراسر ایران را از سایت ما دریافت نمایید.

برای دریافت جدیدترین قیمت های انواع ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر وضمانت بیمه ایران، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید ، برای دریافت لیست قیمت های انواع ایزوگام کافیست آدرس ایمیل خود را به شماره همراه ذکر شده ارسال فرمایید

و یا به آدرس ایمیل ذکر شده ایمیلی با عنوان "قیمت ایزوگام" ارسال فرمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن لیست قیمت ها برای شما ارسال گردد و یا با ما تماس بگیرید.




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: لیست قیمت های انواع ایزوگام; سایت ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; ایزوگام دلیجان; قیمت فروش ایزوگام دلیجان; فروش عمده ایزوگام دلیجان; انواع ایزوگام و عایق رطوبتی;





نوع مطلب :
برچسب ها : لیست قیمت های انواع ایزوگام، سایت ایزوگام دلیجان، فروش ایزوگام دلیجان، ایزوگام دلیجان، قیمت فروش ایزوگام دلیجان، فروش عمده ایزوگام دلیجان، انواع ایزوگام و عایق رطوبتی،
لینک های مرتبط :
راهنمای نصب ایزوگام دلیجان

قبل از نصب عایق رطوبتی توجه به نکات ذیل ضروری است :

1- زیرسازی باید تا حدی محکم باشد که درصورت وارد شدن وزن زیاد به آن ، تغییر مکان ندهد . در زیر سازی محل مورد نظر  جهت هموار سازی باید از بتن سبک استفاده شود و روی آن لایه نازکی از ملات ماسه سیمان به ضخامت حداقل 2 سانتیمتر پوشیده شود . در مواردی که در زیر عایق کاری آسفالت باشد ، نیاز به استفاده از این لایه سیمان نخواهد بود .

2- تمام سطوحی که قرار است با عایق رطوبتی محافظت شود می باست نرم ، تمیز و خشک باشد .

3- به منظور افزایش قابلیت چسبندگی عایق ، سطوح مورد نظر قبل از نصب عایق با پرایمر و مشتقات قیری زود خشک شونده ، اندود گردد .

4- تمام سطوح می بایست بطرف آبرو ها شیب بندی شوند تا آب در سطح عایق تجمع ننماید . شیب حداکثر 5 درصد توصیه می شود.

5- از باز کردن رولها و نصب آنها در هوای نا مناسب مثل هوای بارانی ، برفی ، تگرگ و طوفانی اجتناب نمایید . در نصب رولها لازم است حدود 7 الی 10 سانتی متر از لبه طولی اتصال رولها و 15 سانتی متر از لبه انتهای هر رول به رول دیگر جهت همپوشانی لبه ها ( OverLapping  ) در نظر گرفته شود . نصب در امتداد طولی رولها و با حرارت مشعل انجام می گیرد و ناحیه همپوشانی عایقها باید به دقت جوشکاری شوند بنحوی که سطح بین دو عایق کاملا" صاف و یکنواخت گردد .


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: نصب عایق رطوبتی; راهنمای نصب ایزوگام; آموزش نصب ایزوگام; نصب ایزوگام دلیجان; آموزش نصب عایق و ایزوگام; نصب و جوشکاری ایزوگام;
ارسال در تاریخ سه شنبه 7 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
انواع ایزوگام و عایق رطوبتی
انواع عایق رطوبتی :

عایق رطوبتی با روکش آلومینیوم فویل

لایه های تقویت کننده : فایبر گلاس تیشو + پلی استر نتابیده 110 گرمی

سطح داخلی : فیلم پلی اتیلن

سطح بیرونی : آلومینیوم فویل

روکش آلومینیوم فویل ضمن افزایش مقاومت حرارتی عایق در برابر تابش مستقیم خورشید ، نور را انعکاس داده و به عنوان یک لایه محافظ در برابر اشعه UV عمل می نماید. استفاده از عایق رطوبتی با روکش فویل آلومینیوم در سطوح شیبدار زیبایی خاصی را به این سطوح می بخشد.
 

عایق رطوبتی با روکش پلی اتیلن فیلم

لایه های تقویت کننده : فایبر گلاس تیشو + پلی استر نتابیده 110 گرمی

سطح داخلی : فیلم پلی اتیلن

سطح بیرونی : فیلم پلی اتیلن

 


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق رطوبتی با روکش آلومینیوم فویل; عایق رطوبتی با روکش پلی اتیلن فیلم; انواع عایق رطوبتی; انواع ایزوگام و عایق; انواع ایزوگام دلیجان; روکش آلومینیوم فویل; فایبر گلاس تیشو;
ارسال در تاریخ سه شنبه 7 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
حمل و انبارش و نگهداری ایزوگام

1- رولهای عایق رطوبتی دلیجان باید به صورت عمودی حمل و انبار گردد و روی هم انباشته نشده و وسائل سنگین روی رولها قرار نگیرد و تا حد امکان در مکان تاریک و بسته به گونه ای کنار هم قرار داده شوند که جریان هوا بتواند از بین آنها عبور کند و نیز  در معرض نور مستقیم خورشید قرار داده شود .

2- هنگام حمل رولها دقت گردد که لبه عایق پاره نشده و در تخلیه نیز رولها پرتاب نگردد .

3- رولها باید در هوای خشک و در انبار مسقف با دمای مناسب ( در صورت امکان با حداقل دمای 5+ درجه سانتیگراد ) نگهداری شوند.

4- مدت نگهداری عایق رطوبتی از تاریخ تولید تا زمان نصب نباید بیشتر از شش ماه باشد.

5- تولید کننده می تواند بر حسب نوع محصول ، زمان ذخیره سازی را به نحوی که کمتر از سه ماه و بیشتر از دوازده ماه نباشد بطور اختصاصی روی اتیکت خود اعلام نماید .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: رولهای عایق رطوبتی دلیجان; نگهداری ایزوگام; انبار ایزوگام; نحوه انبارش ایزوگام; دپو کردن ایزوگام دلیجان; انبار کردن ایزوگام; نحوه حمل ایزوگام دلیجان; 




نوع مطلب :
برچسب ها : رولهای عایق رطوبتی دلیجان، نگهداری ایزوگام، انبار ایزوگام، نحوه انبارش ایزوگام، دپو کردن ایزوگام دلیجان، انبار کردن ایزوگام، نحوه حمل ایزوگام دلیجان،
لینک های مرتبط :




فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان
فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان با قیمت مناسب

 کلی – جزئی – قیمت مناسب

جهت انواع پروژه های ساختمانی

گزینه ای بسیار مناسب جهت پوشش کف سوله ها

فروش انواع برندهای محصول عایقهای رطوبتی و مشتقات پلیمری با موارد کاربرد و استفاده پشت بام و پی ساختمان کف و دیوارها

کف پارکینگ و سرویسهای بهداشتی سدها و استخرها

ویژه مناطق معتدل ، گرمسیر و سردسیر

برترین عایق بام ایزوگام با 10 سال ضمانت نامه کارخانه و 5 سال بیمه

مقدار پذیرش سفارشات : نیسان : ۶۰۰ متر خاور : ۱۲۰۰ متر تک : ۲۵۰۰ متر  ده چرخ : ۳۲۰۰ متر
تریلی : ۶۰۰۰ متر مربع

جهت خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; ادرس ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام دلیجان; سایت فروش ایزوگام; قیمت ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 10 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
معرفی عایق رطوبتی ( ایزوگام)
ایزوگام بهترین دستاورد صنعتی در زمینه ایزولاسیون تا به امروز می باشد که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی و تجربه سیر تکاملی خود را پیموده تا هر بنا و سازه ای را از پی تا بام در برابر رطوبت حاصل از برف و باران و غیره ایمن سازد .

عایق رطوبتی یا ایزوگام در گذر آزمایشگاههای مجهز و بکارگیری انواع پلیمرهای شیمیائی و الیاف مصنوعی تحت آزمایشهای مختلف قرار می گیرد تا در برابر گرما ، سرما، پارگی،کشش طولی و عرضی و نفوذ پذیری آب مقاومت بالائی را از خود نشان دهد.

ایزوگام دلیجان :

علاوه بر وزن سبک و انعطاف پذیری در سرما و پایداری حرارتی در گرما ، در برابر انبساط و انقباض از استحکام بالایی برخوردار می باشد و با قیر اصلاح شده به دو صورت با روکش فویل آلومینیوم و با روکش پلی اتیلن فیلم تولید می شود. بستر این عایق به دو صورت تک لایه ( منسوج نبافته اسپانباند ) و دو لایه ( تیشوفایبر گلاس نخدار و پلی استر 110 گرمی ) می باشد که مقاومت کششی بالایی را در آن ایجاد کرده و در برابر لرزشهای ساختمان مقاوم می سازد.

عایقهای رطوبتی در پشت بام ، کف آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی ، کانالهای آب ، پی ریزی تونل ها ، سد ، استخرها و سطوح شیبدار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان با ما تماس بگیرید .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام دلیجان; دریافت قیمت ایزوگام دلیجان; ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 10 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
آشنایی با شهر دلیجان
آشنایی با شهر دلیجان

دلیجان یکی از شهرهای استان مرکزی واقع در جاده ارتباطی قم - اصفهان می‌باشد. جمعیت دلیجان نزدیک به 52 هزار نفر است. در این شهر کوچک تعداد قابل توجهی کارخانجات بزرگ و کوچک تولید عایق‌های رطوبتی حاصل از قیر (ایزوگام) مشغول فعالیت هستند . علاوه بر صنعت ایزوگام، صنایع دیگری نظیر کارخانجات تولید فرش و تولید پودرهای معدنی، کشتارگاههای صنعتی طیور و تعدادی صنایع سبک نیز در اطراف این شهر وجود دارند. به لحاظ وجود صنایع و کارخانجات متعدد، دلیجان یکی از مناطق مهاجر پذیر و کارگر نشین ایران می‌باشد . به علت فعالیت صنایع آلاینده ایزوگام و پودرسازی، دلیجان یکی از شهرهای آلوده استان مرکزی محسوب می‌گردد. مردم بومی دلیجان گویش محلی خاصی (راجی) دارند که ریشه در زبان پهلوی میانه دارد و در سالهای اخیر رو به فراموشی است. تعدادی از جاذبه‌های گردشگری اطراف دلیجان شهر تاریخی نراق و روستای ییلاقی و سرسبز جاسب(دره جاسب)و غار تازه کشف شده و توریستی نخجیر (واقع در جاده دلیجان- نراق) می‌باشد.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: دلیجان; سایت دلیجان; سایت رسمی شهرستان دلیجان; شهرستان دلیجان; آدرس دلیجان; آشنایی با دلیجان; Delija





نوع مطلب :
برچسب ها : سایت دلیجان، سایت رسمی شهرستان دلیجان، شهرستان دلیجان، آدرس دلیجان، آشنایی با دلیجان، Delija،
لینک های مرتبط :
استفاده از ایزوگام; قیمت ایزوگام; ایزوگام در دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام درب کارخانه; قیمت شرکتی ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام شرق دنا;

 ایزوگام خوب و مرغوب را چگونه باید شناخت؟

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق كردن سطوحی چون پی، دیواره، كف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است: تك‌لایه پلی‌استر كه ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دولایه تیشو و پلی‌استر كه ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف، استحكام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تك‌لایه، چه دولایه، ممكن است با روكش آلومینیومی یا بدون آن باشد.سایت ایزوگام دلیجان. اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون كنید كه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روكش آلومینیوم استفاده كنید.

اگر قصدتان عایقكاری پی ساختمان یا دیواره و كف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روكش استفاده كنید تا اقتصادی‌تر باشد.

استاندارد هر عایق رطوبتی برای آب و هوای خاص كمابیش متفاوت است، اما تولیدات استاندارد و مطمئن‌تر برای اطلاع مصرف‌كننده با درج و چاپ نشانه‌گذاری‌هایی در فاصله هر دو متر روی رول عایق همراه شده‌ است.

از این موارد می‌توان به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش، میزان انعطاف‌پذیری در سرمای 10ـ درجه، میزان نفوذناپذیری آب و... اشاره كرد.

اگر از عایق‌های ایزوگامی استفاده كنید كه به جای پشم شیشه در مواد تشكیل‌دهنده آن نایلون به كار رفته، بهتر است. پشم شیشه با از بین رفتن لایه قیر به هر دلیلی، آب باران یا برف را به خود می‌كشد و سطحی طبله‌كرده پیدا می‌كند.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام درجه یک; قیمت ایزوگام صادراتی; ایزوگام با کیفیت; ایزوگام مرغوب; قیمت ایزوگام درجه یک و مرغوب دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; عایقكاری پی ساختمان یا دیواره و كف سرویس‌های بهداشتی;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 23 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
لایه‌های گوناگون تشکیل دهنده ایزوگام
فروش ایزوگام دلیجان - 09183655579

لایه‌های گوناگون به ترتیب از رو به کف به شرح زیر می‌باشد:

لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)
یا پودر معدنی(mineral powder)
 یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)
بافت (tissue)
پلی‌استر (polyester)
مواد افزودنی ویژه
لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: لایه‌های گوناگون ایزوگام; لایه ایزوگام; ایزوگام دو لایه; ایزوگام 4 میل; ایزوگام 3 میل; ضخامت ایزوگام; ایزوگام فویل دار;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 23 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
دلایل استفاده از ایزوگام

بی شک مسکن یکی از گرانبهاترین و همواره طولانی ترین و پیچیده ترین طرح جامعه بشری محسوب می گردد و برای تدارکی مکان امن و آرام برای زندگی همیشه از شیوه ها و مواد گوناگون بهره گرفته است تا بر عوامل جوی نظیر برف و باران فائق آید . چرا که بی توجهی به خسارات ناشی از نم و رطوبت همواره باعث ایجاد خطرات و خسارات جبران ناپذیری شده است. در ایران با توجه به اقلیم های آب و هوایی و وفور منابع نفتی از چند دهه قبل قیر و گونی سیستم متداول عایق بندی بوده است و پیشرفت فناوری روز دنیا باعث شد عایق بندی های پیش ساخته به نام ایزوگام به دلیل اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان  قیمت روشهای متداول قبل شود .

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

 ایزوگام به دلیــل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسـان و مقاومت در بـرابـر عوامـلی چــون آب ، رطــوبت ، گرمـا ، سرمــا ، ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان و خرید با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: استفاده از ایزوگام; قیمت ایزوگام; ایزوگام در دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام درب کارخانه; قیمت شرکتی ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام شرق دنا;





نوع مطلب :
برچسب ها : استفاده از ایزوگام، قیمت ایزوگام، ایزوگام در دلیجان، سایت ایزوگام دلیجان، فروش ایزوگام درب کارخانه، قیمت شرکتی ایزوگام دلیجان، قیمت ایزوگام شرق دنا،
لینک های مرتبط :
نکات مهم و ضروری در اجرای عایق سفید مسطح
    سطح مورد نظر جهت اجرای عایق سفید، می بایست تمیز، خشک و از نظر مهندسی مقاوم و ایمن باشد.

    از نگهداری پرایمر عایق سفید و عایق سفید در دمای کمتر از ۵ در جه سانتیگراد جدا خودداری نمایید.

    از اجرای عایق سفید در دمای پایین تر از ۱۰ درجه سانتیگراد و یا احتمال افت دما زیر صفر درجه سانتیگراد ۲۴ ساعت پس از اجرا و همچنین هوای بارانی و هوای بسیار شرجی خودداری نمایید.

    از اجرای عایق سفید بر روی سطوح ایزوگام تبله شده، همچنین سطح آسفالت و موزائیک تخریب شده با رطوبت بیش از ۱۵% خودداری نمایید.

    قبل از اجرای عایق سفید می بایست تمامی نورگیرها، لوله ها، کف شورها و مسیرهای خروجی آب بازرسی و تایید شوند.

    محل های تجمع آب بایستی با ایجاد شیب مثبت به سمت فاضلاب ترمیم شوند.

    اجرای الیاف مخصوص در کلیه کنج ها دیوار، کف و همچنین تقاطع دیوارها، دور نورگیرها، لوله ها، هواکش ها و کف شورها ضروری می باشد.

    کلیه ترک ها و حفره های بزرگ را ابتدا با عایق سفید پر نموده و بر روی آن یک لایه الیاف مخصوص به همراه عایق سفید اجرا نمایید.

    قبل از اجرای عایق سفید سطح بام را جارو نموده و با مواد شوینده معمولی و آب به خوبی تمیز بشویید.

    در زمان اجرای عایق سفید برروی سطوح فلزی، چوبی و عایق پلی یورتان نیازی به استفاده از پرایمر عایق سفید نمی باشد.

    درهنگام اجرای عایق سفید، حتما از یک لایه الیاف مخصوص در بین لایه های عایق سفید استفاده شود، از اجرای عایق سفید بدون الیاف جدا خودداری شود.

    به منظور اجرای بهتر عایق سفید، عایق را در دو جهت مخالف هم اعمال کنید.

    خرید و اجرای عایق سفید تنها از نمایندگی های مجاز، شامل گارانتی و بیمه نامه می باشد.




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: اجرای عایق سفید; نحوه نصب عایق سفید; کاربرد عایق سفید; عایق پلی یورتان; خرید و اجرای عایق سفید; پرایمر عایق سفید و عایق سفید; اجرای عایق سفید برروی سطوح فلزی;
ارسال در تاریخ دوشنبه 27 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش مرغوبترین ایزوگام های دلیجان

فروش مرغوبترین ایزوگام دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و پنج سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانتنامه کتبی ، در سراسر ایران.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور تماس بگیرید.

ما با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم کافیست با ما از سراسر کشور تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام ایران; فروش ایزوگام مرغوب دلیجان; مرغوبترین ایزوگام; ایزوگام مرغوب; ایزوگام های دلیجان; فروش مرغوبترین ایزوگام; ایزوگام درجه یک صادراتی;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 23 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
پخش ایزوگام شرق دلیجان در استان کرمانشاه

پخش ایزوگام شرق دلیجان دارای استانداردهای معتبر بین المللی و دارای ضمانت بیمه ایران و ضمانتنامه کتبی ، در کرمانشاه و سراسر ایران.

کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت موارد ذیل می‌باشد:

پشت بام‌ها
ایرانیت
پی ساختمان
استخرها
مخازن آب
کانال‌های آبیاری
سرویس‌های بهداشتی
سردخانه‌ها
سدها
پل‌های هوایی
پارکینگ‌های طبقاتی
لوله‌های آب گاز، نفت

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل در سراسر ایران ، از بخش تماس با ما ، با ما تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت ایزوگام شرق در کرمانشاه; فروش ایزوگام دلیجان در اسلام آباد غرب; فروش ایزوگام دلیجان در قصر شیرین; خرید ایزوگام دلیجان در هرسین و صحنه; تهیه ایزوگام دلیجان در کنگاور و سنقر; ایزوگام دلیجان در روانسر و جوانرود; قیمت ایزوگام در سر پل ذهاب;





نوع مطلب :
برچسب ها : اجرای عایق سفید، نحوه نصب عایق سفید، کاربرد عایق سفید، عایق پلی یورتان، خرید و اجرای عایق سفید، پرایمر عایق سفید و عایق سفید، اجرای عایق سفید برروی سطوح فلزی،
لینک های مرتبط :





مرکز پخش عمده ایزوگام دلیجان

مرکز پخش عمده ایزوگام دلیجان آماده فروش انواع ایزوگام در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در سراسر کشور میباشد . جهت خرید و دریافت قیمت های به روز ایزوگام دلیجان همین حالا با ما تماس بگیرید .

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد.

 شایان ذکر است همراه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف صنعتی ، سیستم های عایق بندی نیز پیشرفت فراوان داشته است که با نگاهی به گذشته های نچندان دور می توان این موضوع را بررسی نمود.

 در قدیم الایام از روش قیر و گونی و آسفالت برای عایق بندی استفاده می شد و نهایتا عایق پیشرفته امروز ( ایزوگام ) به دلیل امتیازات فراوان جایگزین روش‌های کهنه و قدیمی شده است.





09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: پخش عمده ایزوگام; قیمت عمده ای ایزوگام; فروش ایزوگام ارزان قیمت; پخش ایزوگام دلیجان; فروش شرایطی ایزوگام دلیجان; شرایط فروش ایزوگام و عایق; مرکز پخش ایزوگام;
ارسال در تاریخ جمعه 31 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
موارد استفاده عایق سفید

    ایزولاسیون رطوبتی حرارتی بام منازل  ، سقف های کارخانه ها ، انبار ها ، شیروانی ها و  دیوارها

    ایزولاسیون حرارتی سردخانه ها ، محفظه های کولر ، کانکس ها

    ایزولاسیون یکپارچه بر روی سطوح شیب دار و گنبدی

    ایزولاسیون سرویس های بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و استخر

    ایزولاسیون کانال های آب رسانی و تاسیسات و …

قابل اجرا برروی:

    سقف های فلزی

    فوم پلی اورتان

    آسفالت

    موزائیک

    بتن

    ایزوگام




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزولاسیون رطوبتی حرارتی; فروش عایق حرارتی; فروش عایق سفید; استفاده عایق سفید; موارد مصرف عایق سفید; قیمت عایق سفید دلیجان;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 30 مرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق سفید چیست و چه کاربردی دارد ؟

عایق سفید محصولی است که به عنوان پوشش روی بام کاربرد دارد و به عنوان جایگزین عایق های سنتی و قدیمی معرفی شده است.
از موارد مصرف عایق سفید می توان به مواردی مانند ایزولاسیون رطوبتی حرارتی بام منازل، سقف های صنعتی، سردخانه ها و ایزولاسیون یکپارچه بر روی سطوح شیب دار اشاره کرد.
این محصول چه در موارد مصرف انبوه و چه به صورت خاص کاربرد دارد. عایق سفید در سال های نخست تولید، بیشتر به بحث انبوه سازان و ارایه محصول در حجم زیاد توجه داشت، اما در سیاست های جدید شرکت، اجرای عایق بر روی بام های حتی تا یکصد متر مربع نیز انجام می شود.

اما مواردی نیز در زمینه خرید و اجرای عایق سفید باید مورد توجه قرار گیرد. از جمله آن که خرید عایق سفید باید تنها از طریق نمایندگی های مجاز انجام گیرد.
پیش از اجرای عایق سفید باید با دقت به نکات چاپ شده برروی سطل عایق سفید توجه داشت تا با رعایت نکات فنی، اجرای صحیح انجام پذیرد.

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که عایق سفید تک جزیی بوده و بدون نیاز به اختلاط با جزء دیگر آماده مصرف است. بر این اساس به راحتی با وسایلی مانند قلم مو، غلطک، ماله و غیره قابل اجرا است.

عایق سفید، عایق رطوبتی است که با هدف اصلی جایگزینی برای عایق های سنتی بام تولید شده، ولی ویژگی های برتری دارد. به عنوان مثال در مقابل نور خورشید و عوامل جوی دچار تخریب کمتری خواهد شد، ضمن آنکه رنگ سفید این محصول نور را منعکس کرده و این انعکاس موجب می شود تا به عنوان عایق حرارتی نیز مطرح شود.
عایق سفید قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح از جمله انواع بام مانند ایزوگام، آسفالت، چوبی و بتونی را دارد. به عنوان نمونه به روش آماده سازی بام های ایزوگام که اکثر بام ها را در برمی گیرد اشاره می کنیم:

ابتدا خاک و سنگ ریزه ها را از روی سطح جارو کرده وسطح بام را با یک ماده شویند تمیز کنید. سپس با آب سطح بام را می شوییم تا مواد شوینده روی آن پاک شود. آنگاه قسمت های خراب یا آسیب دیده ایزوگام تمیز قسمت های حباب زده یا شل شده را با یک چاقوی معمولی را بردارید. بعد از خشک شدن کامل سطح بام، بخش های برش داده شده ایزوگام را با ترکیب سلیس و عایق سفید پر کنید. پس از پرشدن با ترکیب سلیس و عایق سفید، سطح بام را با استفاده از عایق سفید در 2 لایه ضخیم پوشش دهید.
برای افزایش عمر عایق سفید باید به نکاتی نظیر خوداری از نگهداری پرایمر عایق در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد ، اجرا نکردن عایق سفید در دمای پایین تر از 10 درجه و هوای بارانی و پر کردن حفره های پیش از اجرا، توجه کرد.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: عایق سفید و پرایمر عایق سفید; قیمت اجرای عایق سفید; عایق سفید; موارد کاربرد عایق سفید; آموزش کار با عایق سفید; عایق سفید پشت بام و استخر; قیمت نصب عایق سفید بام;





نوع مطلب :
برچسب ها : عایق سفید و پرایمر عایق سفید، قیمت اجرای عایق سفید، عایق سفید، موارد کاربرد عایق سفید، آموزش کار با عایق سفید، عایق سفید پشت بام و استخر، قیمت نصب عایق سفید بام،
لینک های مرتبط :


پخش عمده ایزوگام دلیجان در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در استان تهران و سراسر کشور . جهت خرید و دریافت قیمت های به روز ایزوگام دلیجان همین حالا با ما تماس بگیرید .

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

 شایان ذکر است همراه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف صنعتی ، سیستم های عایق بندی نیز پیشرفت فراوان داشته است که با نگاهی به گذشته های نچندان دور می توان این موضوع را بررسی نمود.

 در قدیم الایام از روش قیر و گونی و آسفالت برای عایق بندی استفاده می شد و نهایتا عایق پیشرفته امروز ( ایزوگام ) به دلیل امتیازات فراوان جایگزین روش‌های کهنه و قدیمی شده است.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام در تهران; قیمت ایزوگام در شمیرانات; خرید ایزوگام دلیجان در هشتگرد; فروش ایزوگام دلیجان در اشتهارد و کرج; ایزوگام دلیجان در فیروز کوه; پخش ایزوگام در ورامین و دماوند; قیمت ایزوگام دلیجان در شهریار و ماهدشت;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 26 شهریور 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام شرق دلیجان

نمایندگی فروش ایزوگام شرق دلیجان دارای استانداردهای ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و ضمانت پنج ساله بیمه ایران در سراسر کشور افتتاح شد کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.





نوع مطلب :
برچسب ها : فروش ایزوگام شرق دلیجان، فروش ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان، قیمت ایزوگام شرق، ایزوگام شرق، خرید ایزوگام شرق،
لینک های مرتبط :

سایت فروش ایزوگام

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان

با ضمانت ده ساله و بیمه پنج ساله

کلی – جزئی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد

برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید :



مدیر فروش : عرفانی

جهت مشاوره و خرید محصول با شماره های زیر تماس بگیرید .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام; سایت فروش ایزوگام; شماره فروشنده ایزوگام; فروش ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام در دلیجان; ایزوگام دلیجان; نمایندگی ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 10 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام شرق عایق دلیجان

فروش ایزوگام شرق عایق دلیجان از برندهای معتبر دارای پنج سال بیمه ایران و ده سال ضمانت در سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کالا کافیست با ما تماس بگیرید.

مزایای ایزوگام های ما :

 1- سبک بودن به مقدار حدود 4 کیلوگرم بر متر مربع
2 - مقاوم در گرمای 130+ درجه و سرمای 40- درجه
 3- دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شوند.
 4- دارای قابلیت انعطاف کامل می باشند.
 5- بعلت دارا بودن لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی از انبساط و انقباض ساختمان مقاوم می باشد.

برای خرید و مشاوره و تحویل کالا درب منزل خود کافیست با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام شرق عایق; قیمت ایزوگام شرق عایق; فروش ایزوگام شرق عایق; سایت ایزوگام شرق عایق; خرید ایزوگام شرق عایق; شماره ایزوگام شرق عایق;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 9 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
تعریف ایزوگام و عایق پیش ساخته

ایزوگام  چیست؟

ایزوگام دلیجان کاملترین عایق رطوبتی پیش ساخته و حاصل آخرین تجربیات مهندسین و شیمی دانان بزرگ دنیاست که
 با استفاده از تکنولوژی اروپا همگام با پیشگامان صنعت عایق دنیا در ایران تولید می گردد.

امتیازات عایق پیش ساخته ایزوگام :

1. احتیاج به برف روبی ندارد.
2. نصب و کاربرد آن منجر به آلودگی محیط زیست نخواهد شد.
3. نصب آن سریع است.
4. به مراتب ارزانتر از سایر روش می باشد.
5. بیمه نامه طولانی مدت تضمین کیفیت دارد.
6. سبک است و هر متر مربع تقریبا 4 کیلوگرم وزن دارد و جلوگیری از بار اضافه سقف نموده که در مقابل
 خطرات احتمالی زلزله میزان خسارتهای جانی و مالی را به مراتب کمتر می کند.
7. به علت وجود الیاف تیشو به عنوان عایق حرارتی از هدر رفتن انرژی در ساختمان جلوگیری مینماید.
8. در مقابل حرارت وبرودت مقاوم است.
9. بر خلاف قیرگونی هرگز دچار پوسیدگی نمی شود.
10. به علت دارا بودن لایه مخصوص پلی استر در مقابل فضار های احتمالی ناشی از انبساط و انقباض ساختمان مقاوم است.
11. در مقابل گازها و اسید های شیمیایی و اشعه hv مقاوم است.
12. بجز استفاده از مواد اولیه قیر اصلاح شده بوسیله مواد پلیمری از هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مانند
 الیاف شیشه و الیاف پلی استر و غیره استفاده می شود.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی





نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام شرق عایق، قیمت ایزوگام شرق عایق، فروش ایزوگام شرق عایق، سایت ایزوگام شرق عایق، خرید ایزوگام شرق عایق، شماره ایزوگام شرق عایق،
لینک های مرتبط :


 قیمت روز ایزوگام

جهت خرید و دریافت قیمت روز ایزوگام دلیجان و بهترین انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

روش انتخاب ایزوگام :

در هنگام خرید ایزوگام باید به موارد مختلفی توجه کرد، تا بتوانیم ایزوگام مورد نیاز خود را انتخاب کنیم.یکی از این موارد، انتخاب ایزوگام متناسب با شرایط آب و هوایی است، لذا بررسی کلاس آب و هوایی ایزوگام ها، نکته ای مهم در هنگام تهیه این اقلام است. متاسفانه برخی از افراد تنها به مرغوبیت یک ایزوگام توجه دارند و تأثیرات آب و هوایی را بر روی ایزوگام نادیده می گیرند.


هر رول ایزوگام ده متر مربع میباشد. جهت دریافت قیمت هر متر ایزوگام دلیجان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت روز ایزوگام; قیمت ایزوگام فویل دار; ایزوگام پلیمری دلیجان; ایزوگام صادراتی دلیجان; قیمت ایزوگام صادراتی; فروش اقساطی ایزوگام; فروش شرایطی ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 10 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
خرید ایزوگام دلیجان

خرید ایزوگام دلیجان  دارای استانداردهای معتبر ایران و اروپا و ضمانت پنج ساله بیمه ایران و ضمانتنامه ده ساله کتبی شرکت ، در سراسر ایران مهیا شد کافیست با ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش و به آسانی در محل پروژه یا منزل در سراسر ایران تحویل بگیرید.

یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایقکاری رطوبتی می باشد.

در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداولترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایقهای پیش ساخته ( ایزوگام ) داده است.

ما با تولید متنوع ترین محصولات در زمینه عایق های رطوبتی، بهترین راه حل ها را به مشتریان برای محافظت از ساختمان در برابر آب و رطوبت با کمترین هزینه، در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم کافیست با ما از سراسر کشور تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام; خرید ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 10 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
ایزوگام استاندارد دلیجان

جهت خرید و دریافت قیمت انواع ایزوگام استاندارد دلیجان و بهترین برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

انواع برندهای معتبر ایزوگام دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و TUV اتریش و پنج سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانتنامه کتبی شرکت ،جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام استاندارد دلیجان; قیمت ایزوگام استاندارد دلیجان; سایت ایزوگام استاندارد دلیجان; فروش ایزوگام استاندارد دلیجان; خرید ایزوگام استاندارد دلیجان; قیمت عمده ای ایزوگام استاندارد; قیمت ایزوگام شرق استاندارد;





نوع مطلب :
برچسب ها : قیمت روز ایزوگام، قیمت ایزوگام فویل دار، ایزوگام پلیمری دلیجان، ایزوگام صادراتی دلیجان، قیمت ایزوگام صادراتی، فروش اقساطی ایزوگام، فروش شرایطی ایزوگام دلیجان،
لینک های مرتبط :

ایزوگام افق شرق

اگر قصد خرید ایزوگام افق شرق در سراسر کشور را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب منزل با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام افق شرق دلیجان; ایزوگام افق شرق; قیمت ایزوگام افق شرق; فروش ایزوگام افق شرق; سایت ایزوگام افق شرق; شماره ایزوگام افق شرق; فروش ایزوگام شرق;





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

قیمت هر رول ایزوگام

جهت دریافت قیمت و خرید هر رول ایزوگام دلیجان از انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید انواع ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام در محل پروژه یا منزل ، از بخش تماس با ما ، با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام دلیجان; شرکت ایزوگام دلیجان; شماره ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ شنبه 19 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام صادراتی

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام صادراتی دلیجان از برندهای پر فروش ایزوگام در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

برای دریافت جدیدترین قیمت های انواع ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر وضمانت بیمه ایران، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای خرید و مشاوره در زمینه عایق رطوبتی مناسب شما با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت ایزوگام صادراتی; ایزوگام صادراتی; صادرات ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام صادراتی; صادرات ایزوگام به عراق; صادرات ایزوگام; نرخ فروش ایزوگام صادراتی دلیجان;
ارسال در تاریخ شنبه 19 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت انواع ایزوگام

جهت خرید و دریافت قیمت انواع ایزوگام فویلدار دلیجان و بهترین انواع برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: قیمت انواع ایزوگام; ایزوگام تهران; قیمت ایزوگام شرق; ایزوگام کرج; قیمت ایزوگام ارومیه; ایزوگام دلیجان فویل دار; انواع ایزوگام مرغوب; 



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

مرکز پخش ایزوگام پشم شیشه مرکزی

بزرگترین مرکز پخش ایزوگام پشم شیشه مرکزی با چندین سال سابقه درخشان آماده فروش محصولات خود به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد .

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام پشم شیشه مرکزی; ایزوگام پشم شیشه مرکزی; خرید ایزوگام پشم شیشه مرکزی; شرکت ایزوگام پشم شیشه مرکزی; شماره های تماس ایزوگام پشم شیشه مرکزی; فروش عمده ایزوگام پشم شیشه مرکزی; قیمت ایزوگام پشم شیشه مرکزی;
ارسال در تاریخ جمعه 2 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت عمده ای ایزوگام دلیجان

جهت دریافت قیمت و خرید ایزوگام دلیجان   از انواع برندهای پر فروش ایزوگام  در سراسر ایران کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

ایزوگام چه تک‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید.

اگر قصدتان عایقکاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام دلیجان; سایت ایزوگام دلیجان; شرکت ایزوگام دلیجان; شماره ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ جمعه 25 مهر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام شرق دلیجان در کرمان

فروش ایزوگام شرق دلیجان  برندی معتبر دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و پنج سال بیمه ایران و ده سال ضمانت در استان کرمان و سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کالا کافیست با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره درباره خرید ایزوگام دلیجان با متنوع ترین برندها و کیفیت ها در تهران و سراسر ایران می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های عایق :

دارای انعطاف کامل
بدون نیاز به برف روبی
جلوگیری از بار اضافی سقف
بدون نیاز به تخریب سطح بام
تحت پوشش بیمه ایران و ضمانت رسمی شرکت
مقاوم در مقابل فشارهای ناشی از انقباض و انبساط

ما برای شما بهترین ها را در نظر گرفته ایم کافیست با ما تماس بگیرید.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام شرق در جیرفت و رفسنجان; ایزوگام شرق در شهر بابک; ایزوگام شرق در کرمان; خرید ایزوگام شرق در شهداد و بردسیر; خرید ایزوگام شرق در زرند و راور; فروش ایزوگام شرق در بافت و سیرجان; قیمت ایزوگام شرق در بم و کهنوج;



نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام شرق در جیرفت و رفسنجان، ایزوگام شرق در شهر بابک، ایزوگام شرق در کرمان، خرید ایزوگام شرق در شهداد و بردسیر، خرید ایزوگام شرق در زرند و راور، فروش ایزوگام شرق در بافت و سیرجان، قیمت ایزوگام شرق در بم و کهنوج،
لینک های مرتبط :
خرید ایزوگام شرق دلیجان در استان مازندران

اگر قصد خرید ایزوگام شرق دلیجان در استان مازندران را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد.

 متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت خرید ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام درب پروژه با ما تماس بگیرید.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام در آمل; فروش ایزوگام شرق در بابل; فروش ایزوگام دلیجان در بابلسر; فروش ایزوگام در کلاردشت; فروش ایزوگام شرق در رامسر; فروش ایزوگام دلیجان در تنکابن; فروش ایزوگام شرق دلیجان در نوشهر;
ارسال در تاریخ جمعه 16 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام دلیجان در استان گیلان

جهت خرید و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان  از برندهای پر فروش ایزوگام در سراسر استان گیلان با ما تماس گرفته و قیمت انواع آن را از ما بخواهید.

برای دریافت جدیدترین قیمت های ایزوگام دلیجان دارای کیفیت بالا و استانداردهای معتبر و ضمانت بیمه ایران ، در کوتاهترین زمان ممکن کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

برای خرید و مشاوره در زمینه عایق رطوبتی مناسب شما با ما تماس بگیرید.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق در رشت; فروش ایزوگام در بندر انزلی; فروش ایزوگام شرق دلیجان در آستارا; فروش ایزوگام در صومعه سرا; فروش ایزوگام در لنگرود; فروش ایزوگام شرق دلیجان در لاهیجان; فروش ایزوگام در فومن;
ارسال در تاریخ جمعه 16 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام شرق دلیجان در زاهدان

فروش اینترنتی ایزوگام شرق دلیجان  با ضمانت پنج ساله بیمه ایران و ده سال ضمانت کتبی شرکت در سراسر استان سیستان شروع شد.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد. متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

ما برای شما بهترین ها را انتخاب کرده ایم کافیست با ما تماس گرفته و بعد از مشاوره با کارشناسان مجرب ما محصول مورد نظر خود را سفارش و درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق در زاهدان; فروش ایزوگام در ایرانشهر; فروش ایزوگام در سراوان; فروش ایزوگام شرق دلیجان در نیکشهر; فروش ایزوگام در چابهار; فروش ایزوگام شرق در خاش; فروش ایزوگام در هیرمند;



نوع مطلب :
برچسب ها : فروش ایزوگام شرق در زاهدان، فروش ایزوگام در ایرانشهر، فروش ایزوگام در سراوان، فروش ایزوگام شرق دلیجان در نیکشهر، فروش ایزوگام در چابهار، فروش ایزوگام شرق در خاش، فروش ایزوگام در هیرمند،
لینک های مرتبط :

اگر قصد خرید ایزوگام دلیجان در استان کهکیلویه و بویراحمد را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است

در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در یاسوج; خرید ایزوگام دلیجان در دهدشت; فروش ایزوگام در کهگیلویه; فروش ایزوگام در گچساران; فروش ایزوگام در یاسوج; قیمت ایزوگام در دوگنبدان; قیمت ایزوگام در سی سخت;
ارسال در تاریخ سه شنبه 20 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
خرید ایزوگام دلیجان در استان گلستان

اگر قصد خرید ایزوگام دلیجان در استان گلستان را دارید کافیست هم اکنون برای استعلام قیمت به روز با ما تماس بگیرید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

فروشگاه ایزوگام دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام شرق دلیجان در ترکمن; خرید ایزوگام در آزادشهر; خرید ایزوگام در گنبد; خرید ایزوگام دلیجان در کلاله; نرخ فروش ایزوگام در گرگان; فروش ایزوگام در کردکوی; قیمت ایزوگام در آق قلا;
ارسال در تاریخ سه شنبه 20 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام دلیجان در استان هرمزگان

فروش کلی ایزوگام دلیجان در استان هرمزگان

با ضمانت ده ساله و بیمه نامه پنج ساله

فروش بصورت کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

مشخصات ایزوگام دلیجان :

عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر(تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در بندر لنگه; ایزوگام شرق دلیجان در میناب; خرید ایزوگام در کیش; خرید عمده ای ایزوگام در بندر عباس; فروش ایزوگام در بندر خمیر; فروش ایزوگام در رودان; فروش ایزوگام در بندر عباس;





نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دلیجان در بندر لنگه، ایزوگام شرق دلیجان در میناب، خرید ایزوگام در کیش، خرید عمده ای ایزوگام در بندر عباس، فروش ایزوگام در بندر خمیر، فروش ایزوگام در رودان، فروش ایزوگام در بندر عباس،
لینک های مرتبط :

فروش پرایمر قیری آبی

پرایمر قیری آبی محصولی تک جزئی بر پایه قیر و پودرهای معدنی مخصوص است که قابلیت رقیق شدن با آب را داشته و در هنگام اجرا از چسبندگی خوبی به سطوح بتونی، آجری، آسفالت و دیگر مصالح ساختمانی برخوردار می باشد. پس از خشک شدن پرایمر قیری آبی در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم خواهد بود. پرایمر قیری آبی از امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده، شکل پذیری مناسب، دوام شیمیایی خوب در برابر اسیدها و بازهای ضعیف و هزینه کم در مقایسه با سایر روش های محافظت و آب بندی برخوردار است.

کاربرد پرایمر قیری آبی :

 پرایمر قیری آبی را با 15 تا 20 درصد آب رقیق کرده و با استفاده از قلم مو یا غلتک در موارد زیر اجرا کنید :

- پرایمر قیری آبی مناسب جهت محافظت از بتن های مدفون در خاک

- عایق کاری دیوارها، سقف ها، استخرها و مخازن آب با استفاده از پرایمر قیری آبی

- پرایمر قیری آبی مناسب جهت پوشش دهی لوله های سیمانی یا فلزی

- ایجاد لایه محافظ در برابر بخار با استفاده از پرایمر قیری آبی

- استفاده به عنوان آسفالت سرد در صورت اختلاط پرایمر قیری آبی با ماسه مناسب


ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: پرایمر قیری آبی; قیمت پرایمر قیری آبی; خرید پرایمر قیری آبی; فروش عمده پرایمر قیری آبی; قیمت عمده پرایمر قیری آبی; قیمت روز پرایمر آبی; شماره تماس فروشنده پرایمر آبی;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 13 آذر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
پخش ایزوگام شرق دلیجان در لرستان

جهت دریافت قیمت ایزوگام شرق دلیجان  از برندهای پر فروش ایزوگام در استان لرستان کافیست با ما تماس گرفته و قیمت را از ما بخواهید.

مرکز پخش ایزوگام دلیجان  آماده فروش انواع ایزوگام شرق در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در سراسر کشور میباشد.

قابل توجه کلیه صادرکنندگان ، نمایندگیها و اجرا کنندگان ایزوگام ، شرکتهای ساختمانی ، ادارات ، سازمانها ، مجتعهای مسکونی و تجاری

سایت فروش ایزوگام دلیجان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه فروش و صادرات ایزوگام شرق دلیجان را اعلام میدارد.

مقدار پذیرش سفارشات : نیسان : ۶۰۰ متر - خاور : ۱۲۰۰ متر -  تک : ۲۵۰۰ متر  -  ده چرخ : ۳۶۰۰ متر -  تریلی : ۶۰۰۰ متر مربع

جهت دریافت قیمت هر متر ایزوگام شرق دلیجان  و خرید مطمین کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.




09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق در خرم آباد; قیمت ایزوگام شرق در الشتر; فروش ایزوگام در درود و ازنا; خرید ایزوگام شرق در کوهدشت; نرخ فروش ایزوگام در الیگودرز; خرید ایزوگام شرق دلیجان در بروجرد; قیمت ایزوگام در بروجرد;
ارسال در تاریخ دوشنبه 26 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام دلیجان در استان فارس

فروش ایزوگام دلیجان دارای استاندارد ملی ایران و ۵ سال ضمانت بیمه ایران و ۱۰ سال ضمانتنامه کتبی شرکت در سراسر استان فارس شروع شد جهت سفارش محصول کافیست با ما تماس بگیرید.

شرکتهای تولیدی ایزوگام در دلیجان با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نمایند.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در جهرم; خرید ایزوگام در فسا; خرید ایزوگام در لار; فروش ایزوگام در نی ریز; فروش ایزوگام دلیجان در شیراز; فروش ایزوگام دلیجان در لامرد; فروش ایزوگام در داراب;








نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دلیجان در جهرم، خرید ایزوگام در فسا، خرید ایزوگام در لار، فروش ایزوگام در نی ریز، فروش ایزوگام دلیجان در شیراز، فروش ایزوگام دلیجان در لامرد، فروش ایزوگام در داراب،
لینک های مرتبط :


فروش ایزوگام شرق دلیجان دارای استاندارد CE اروپا و ISO 9001-2008 و 5 سال ضمانت بیمه و 10 سال ضمانتنامه کتبی شرکت ، در سراسر ایران شروع شد جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول کافیست با ما تماس بگیرید.

شرکت تولیدی ایزوگام شرق  با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

دو نوع ایزوگام در بازار موجود است : تک‌لایه پلی‌استر که ظریف‌تر است و انعطاف بیشتری دارد، دو لایه تیشو و پلی‌استر که ضخیم‌تر است و به جای ظرافت و انعطاف ، استحکام بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق دلیجان; فروش ایزوگام دلیجان; ایزوگام شرق دلیجان; قیمت ایزوگام شرق; خرید ایزوگام شرق; خرید ایزوگام شرق دلیجان; ایزوگام دلیجان;
ارسال در تاریخ جمعه 23 خرداد 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام شرق دلیجان در کیش

فروش ایزوگام شرق دلیجان در کیش

با ضمانت ده ساله و بیمه نامه پنج ساله

فروش بصورت کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران


ایزوگام فرآورده‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب.

شرکت تولیدی ایزوگام شرق  با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان و تاسیسات، محصولات متنوع با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین نیاز و درخواست مصرف کنندگان و مشتریان به بازار عرضه می نماید.

مشخصات ایزوگام شرق دلیجان :

عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر(تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: فروش ایزوگام دلیجان در کیش; قیمت ایزوگام در کیش; نصب ایزوگام در کیش; خرید ایزوگام در کیش; ایزوگام کیش; ایزوگام شرق دلیجان در کیش; نرخ ایزوگام در کیش;
ارسال در تاریخ شنبه 6 دی 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
پخش ایزوگام دلیجان در استان اصفهان

پخش عمده ایزوگام دلیجان دارای استاندارد ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و بیمه نامه پنج ساله در استان اصفهان شروع شد کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در نائین; ایزوگام دلیجان در نجف آباد; ایزوگام شرق دلیجان در اردستان; خرید ایزوگام در خور و بیابانک; خرید ایزوگام در چادگان; خرید ایزوگام دلیجان در فریدون شهر; خرید عمده ای ایزوگام در خمینی شهر;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 27 آذر 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
قیمت ایزوگام دلیجان در استان اردبیل

فروش کلی ایزوگام دلیجان در استان اردبیل

با ضمانت ده ساله و بیمه نامه پنج ساله

فروش بصورت کلی – قیمت مناسب

دارای نشان استاندارد ملی ایران

مشخصات ایزوگام دلیجان :

عایق های پیش ساخته رطوبتی پلیمری (ایزوگام) متشکل از قیر اصلاح شده با تزریق پلیمر و لایه بستر (تیشو با الیاف شیشه مسلح شده با نخ مخصوص) و لایه مجذوب شونده مواد (لایه لپر شده از الیاف پلی استر با پانچ سوزنی) می باشد که پس از همپوشانی این دو لایه در قیر اصلاح شده اشباع می گردد.

برای خرید و استعلام قیمت ایزوگام دلیجان با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در پارس آباد; ایزوگام شرق دلیجان در بیله سوار; خرید ایزوگام در گرمی; خرید ایزوگام دلیجان در مشگین شهر; خرید عمده ایزوگام در اردبیل; فروش ایزوگام در نمین; فروش ایزوگام در نیر;





نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دلیجان در پارس آباد، ایزوگام شرق دلیجان در بیله سوار، خرید ایزوگام در گرمی، خرید ایزوگام دلیجان در مشگین شهر، خرید عمده ایزوگام در اردبیل، فروش ایزوگام در نمین، فروش ایزوگام در نیر،
لینک های مرتبط :

صادرات ایزوگام دلیجان
صادرات مستقیم ایزوگام دلیجان


صادرات ایزوگام دلیجان :

یکی از برترین زمینه های فعالیت شرکت بخش صادرات می باشد. این شرکت از بدو فعالیت صادراتی، سابقه درخشانی در صادرات محصولات خود داشته و کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه، کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه را تحت پوشش داشته است.

این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی برتر، پرسنل و مدیران مجرب و کاردان توانسته زمینه های تامین محصولی قابل عرضه در بازارهای صادراتی را فراهم نماید.

صادرات مستقیم ایزوگام به کشور های :

عراق – ترکیه – ارمنستان – آذربایجان – امارات – پاکستان – افغانستان

ترکمنستان – گرجستان - تاجیکستان و ...

انجام ترخیص و صادرات مستقیم ایزوگام
با ما تماس بگیرید تا شما را در صادرات ایزوگام یاری و صادراتی راحت را برای شما ارائه دهیم.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: صادرات ایزوگام; صادرات ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام صادراتی; صادرات عایق رطوبتی دلیجان; آمار صادرات ایزوگام شرق; ایزوگام صادراتی دلیجان;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 9 بهمن 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق رطوبتی پلیمری نوع BPP

عایق رطوبتی نوع BPP :

عایق پلیمری با خواص پلاستیکی اصلاح شده با APP  سبب گردیده محصول انعطاف پذیری بالایی در سرما (تا دمای 5- درجه ) و گرما ( تا دمای 100 درجه ) ثبات شکلی خود را حفظ نماید. در این نوع قیر از اصلاح کننده های پلیمری با خواص پلاستیکی استفاده می شود. این نوع عایق به استناد استاندارد ملی ایران در گروه عایقهای رطوبتی پیش ساخته اصلاح شده با پلیمر های پلاستیکی  ( BPP ) طبقه بندی گردیده و مطابق با این استاندارد تولید و عرضه می گردد.

کاربردها :

    عایق بام بعنوان لایه زیرین پوشش نهایی سنگ , سیمان , موزاییك , سفال و عایق كاری كف آشپزخانه ها و سرویسهای بهداشتی مخازن آب، استخرها و سونا و عایق کاری سردخانه ها و عایق بندی كانالهای آب و زهكشها و عایقكاری عرشه و پایه پل ها و تونل ها و پاركینگ های طبقاتی استفاده میشود.

  مزایا :

    ماندگاری بالا بیش از 15 سال
    استحکام کششی بالا، توانایی انطباق تغییر شکل انقباض و ترک خوردگی
    وزن کم که از ایجاد بار اضافه بر روی ساختمان و سازه جلوگیری می کند
    مقاومت در برابر حرکات سازه ها
    قابلیت اجرا بر روی سطوح ناهموار
    چسبندگی بسیار بالا به انواع سطوح
    دوام عالی دربرابر فرسودگی در مجاورت هوا و حرارت
    مقاوم در برابر سوراخ شدن، مقاوم در برابر پارگی
    انعطاف پذیری وخواص ارتجاعی عالی
    عدم ترك خوردگی در دماهای بسیار پایین ضمن حفظ ویژگیها در دماهای بالا

  گارانتی و خدمات  :

تضمین کیفیت محصول و نصب آن از تاریخ اجرا به مدت 10سال گارانتی و هرگونه خسارت احتمالی در این مدت را جبران می نماید و از طرف شرکت در قالب قرارداد و برگه گارانتی صادر و به کارفرما تحویل می گردد.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام نوع A; قیمت ایزوگام BPP; فروش ایزوگام پلیمری; قیمت ایزوگام پلیمری دلیجان; خرید ایزوگام نوع APP; تولید ایزوگام استاندارد; قیمت ایزوگام استاندارد دلیجان;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 8 بهمن 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم

ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم ( ساده )

این عایق که از قیر اصلاح شده ایزوگام همراه با افزودنیهای پلیمری استفاده نموده است دارای چسبندگی فوق العاده می باشد این عایق به علت نداشتن روکـش آلـومینیومی سـازگاری خوبی با مـصالح ساختمانی دارد و در جاهایی که نیاز هست عـایق کـاری در سطوح میانی صورت گـیرد، مثل حـمام ، دست شـویی، آشـپزخانه، کـف آبنماها، و یا پشت بام هایی که برای استفاده بیشتر آن را سنگفرش و... میکنند کاربرد فراوانتری دارد.

بستر ایـن عـایق از دو لایه پشم شیشه نخدار و پلی استر سوزنی تشکیل شده است کـه در هنگام اجرا پشم شیشه به صورت لایه بالایی محافظ مناسبی برای قیر اصلاح شده میباشد و از خوردگیهای احتمالی جـلوگیری مینماید .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم; ایزوگام ساده; قیمت ایزوگام بدون فویل; ایزوگام دو لایه ساده; خرید ایزوگام پودری; کاربرد ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام ساده یا پودری;





نوع مطلب :
برچسب ها : ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم، ایزوگام ساده، قیمت ایزوگام بدون فویل، ایزوگام دو لایه ساده، خرید ایزوگام پودری، کاربرد ایزوگام دلیجان، فروش ایزوگام ساده یا پودری،
لینک های مرتبط :

صادرات ایزوگام دلیجان
صادرات مستقیم ایزوگام دلیجان


صادرات ایزوگام دلیجان :

یکی از برترین زمینه های فعالیت شرکت بخش صادرات می باشد. این شرکت از بدو فعالیت صادراتی، سابقه درخشانی در صادرات محصولات خود داشته و کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه، کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه را تحت پوشش داشته است.

این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی برتر، پرسنل و مدیران مجرب و کاردان توانسته زمینه های تامین محصولی قابل عرضه در بازارهای صادراتی را فراهم نماید.

صادرات مستقیم ایزوگام به کشور های :

عراق – ترکیه – ارمنستان – آذربایجان – امارات – پاکستان – افغانستان

ترکمنستان – گرجستان - تاجیکستان و ...

انجام ترخیص و صادرات مستقیم ایزوگام
با ما تماس بگیرید تا شما را در صادرات ایزوگام یاری و صادراتی راحت را برای شما ارائه دهیم.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: صادرات ایزوگام; صادرات ایزوگام دلیجان; قیمت ایزوگام صادراتی; صادرات عایق رطوبتی دلیجان; آمار صادرات ایزوگام شرق; ایزوگام صادراتی دلیجان;
ارسال در تاریخ پنجشنبه 9 بهمن 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
عایق رطوبتی پلیمری نوع BPP

عایق رطوبتی نوع BPP :

عایق پلیمری با خواص پلاستیکی اصلاح شده با APP  سبب گردیده محصول انعطاف پذیری بالایی در سرما (تا دمای 5- درجه ) و گرما ( تا دمای 100 درجه ) ثبات شکلی خود را حفظ نماید. در این نوع قیر از اصلاح کننده های پلیمری با خواص پلاستیکی استفاده می شود. این نوع عایق به استناد استاندارد ملی ایران در گروه عایقهای رطوبتی پیش ساخته اصلاح شده با پلیمر های پلاستیکی  ( BPP ) طبقه بندی گردیده و مطابق با این استاندارد تولید و عرضه می گردد.

کاربردها :

    عایق بام بعنوان لایه زیرین پوشش نهایی سنگ , سیمان , موزاییك , سفال و عایق كاری كف آشپزخانه ها و سرویسهای بهداشتی مخازن آب، استخرها و سونا و عایق کاری سردخانه ها و عایق بندی كانالهای آب و زهكشها و عایقكاری عرشه و پایه پل ها و تونل ها و پاركینگ های طبقاتی استفاده میشود.

  مزایا :

    ماندگاری بالا بیش از 15 سال
    استحکام کششی بالا، توانایی انطباق تغییر شکل انقباض و ترک خوردگی
    وزن کم که از ایجاد بار اضافه بر روی ساختمان و سازه جلوگیری می کند
    مقاومت در برابر حرکات سازه ها
    قابلیت اجرا بر روی سطوح ناهموار
    چسبندگی بسیار بالا به انواع سطوح
    دوام عالی دربرابر فرسودگی در مجاورت هوا و حرارت
    مقاوم در برابر سوراخ شدن، مقاوم در برابر پارگی
    انعطاف پذیری وخواص ارتجاعی عالی
    عدم ترك خوردگی در دماهای بسیار پایین ضمن حفظ ویژگیها در دماهای بالا

  گارانتی و خدمات  :

تضمین کیفیت محصول و نصب آن از تاریخ اجرا به مدت 10سال گارانتی و هرگونه خسارت احتمالی در این مدت را جبران می نماید و از طرف شرکت در قالب قرارداد و برگه گارانتی صادر و به کارفرما تحویل می گردد.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام نوع A; قیمت ایزوگام BPP; فروش ایزوگام پلیمری; قیمت ایزوگام پلیمری دلیجان; خرید ایزوگام نوع APP; تولید ایزوگام استاندارد; قیمت ایزوگام استاندارد دلیجان;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 8 بهمن 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم

ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم ( ساده )

این عایق که از قیر اصلاح شده ایزوگام همراه با افزودنیهای پلیمری استفاده نموده است دارای چسبندگی فوق العاده می باشد این عایق به علت نداشتن روکـش آلـومینیومی سـازگاری خوبی با مـصالح ساختمانی دارد و در جاهایی که نیاز هست عـایق کـاری در سطوح میانی صورت گـیرد، مثل حـمام ، دست شـویی، آشـپزخانه، کـف آبنماها، و یا پشت بام هایی که برای استفاده بیشتر آن را سنگفرش و... میکنند کاربرد فراوانتری دارد.

بستر ایـن عـایق از دو لایه پشم شیشه نخدار و پلی استر سوزنی تشکیل شده است کـه در هنگام اجرا پشم شیشه به صورت لایه بالایی محافظ مناسبی برای قیر اصلاح شده میباشد و از خوردگیهای احتمالی جـلوگیری مینماید .



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام دو لایه بدون روکش آلومینیوم; ایزوگام ساده; قیمت ایزوگام بدون فویل; ایزوگام دو لایه ساده; خرید ایزوگام پودری; کاربرد ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام ساده یا پودری;





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

ویژگی‌های برتر ایزوگام به شرح زیر می‌باشد :

1- مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور بوده و با علامت استاندارد نوع B.P.P به بازار عرضه می‌گردد.

2- به تنهایی یک عایق کامل جهت بام ساختمان می‌باشد.

3- سبکی وزن آن باعث جلوگیری از اعمال بار اضافی بر سقف شده، خسارات جانی و مالی ناشی از خطرات احتمالی مانند زلزله را کاهش می‌دهد.

4- احتیاج به برف روبی ندارد.

5- در مقابل سرما و گرما مقاوم است و با توجه به استفاده از قیر اصلاح شده بوسیله مواد پلیمری دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی‌شود.

6- کاربرد آن منجر به آلودگی هوا نمی‌شود.

7- نصب آن سریع و آسان است.

8- در مقابل اسیدها و نفوذ گازهای سمی و اشعه U.V خورشید مقاوم است.

9- قابلیت تعمیر و ترمیم در هر شرایط.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام; قیمت ایزوگام دلیجان; ایزوگام دلیجان; ایزوگام شرق; صادرات ایزوگام; فروش ایزوگام دلیجان; خرید ایزوگام;
ارسال در تاریخ چهارشنبه 13 اسفند 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام ساسان گام دلیجان

فروش ایزوگام ساسان گام دلیجان دارای استاندارد ملی ایران و ضمانت پنج ساله بیمه ایران در سراسر کشور شروع شد کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است در چنین شرایطی رشد سریع واحدهای تولیدی عایق رطوبتی، همگام با گسترش ساختمان‌سازی‌ها، در کشور قابل توجه است.

برای خرید ایزوگام کافیست با ما تماس بگیرید و ایزوگام را درب پروژه تحویل بگیرید.



09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: ایزوگام ساسان گام دلیجان; قیمت ایزوگام ساسان گام دلیجان; شماره ایزوگام ساسان گام دلیجان; سایت ایزوگام ساسان گام دلیجان; فروش ایزوگام ساسان گام دلیجان; خرید ایزوگام ساسان گام دلیجان; کارخانه ایزوگام ساسان گام دلیجان;
ارسال در تاریخ یکشنبه 10 اسفند 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
پیدایش صنعت ایزوگام

پیدایش صنعت ایزوگام :

ساخت و ساز مسکن همواره طولانی ترین و پیچیده ترین طرح تحقیقاتی بشر بوده است. انسان برای تدارک مکانی امن و آرام برای زندگی همیشه از شیوه ها و مواد گوناگونی بهره گرفته است تا بر عوامل جوی فائق آید.

در ایران با توجه به اقلیم های آب و هوایی و وفور منابع نفتی از چند دهه قبل قیرگونی سیستم متداول عایقکاری رطوبتی بوده است. پیشرفت فناوری روز دنیا باعث شد عایق های پیش ساخته بر پایه قیر به دلیل صرفه اقتصادی بالاتر و عمر مفید بیشتر جایگزین مناسب و ارزان قیمت روشهای متداول قبل شود.

ایزوگام به دلیل عدم پوسیدگی ، وزن بسیار سبک ، ترمیم آسان و مقاومت در برابر عواملی چون آب ، رطوبت ، گرما ، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.


09128663820-08644433820-ایزوگام دلیجان مهندس حسنی

برچسب ها: پیدایش ایزوگام; تولید ایزوگام; ایزوگام; سایت ایزوگام; ایزوگام ایران; ایزوگام دلیجان; فروش لایه ایزوگام;



نوع مطلب :
برچسب ها : پیدایش ایزوگام، تولید ایزوگام، ایزوگام، سایت ایزوگام، ایزوگام ایران، ایزوگام دلیجان، فروش لایه،
لینک های مرتبط :
فروش ایزوگام دلیجان در استان زنجان 09128663820 - 08644433820

پخش عمده و جزئی ایزوگام دلیجان دارای استاندارد ملی ایران و نشان ISO 9001-2008 و ضمانت پنج ساله بیمه ایران در استان زنجان و سراسر کشور شروع شد کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

پیدایش عایق‌های رطوبتی نسل جدید که به ایزوگام شهرت دارند به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌ فرد در برابر عایق‌ بندی‌های رطوبتی قدیمی‌تر نظیر آسفالت و قیرگونی، توجه ویژه‌ای را در صنعت ساختمانی به خود اختصاص داده‌اند به طوری که استفاده از این نوع عایق‌های رطوبتی در مراحل مختلف ساختمان‌سازی‌ها اعم از پی و فونداسیون، ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها، پشت‌بام، استخر و نیز در مکان‌های مختلف از جمله مرغداری‌ها رو به گسترش است.

برای خرید آسان و مشاوره تخصصی با کارشناسان ما و سفارش محصول مورد نظر خود و تحویل محصول درب منزل یا محل پروژه در سراسر کشور کافیست با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820 - 08644433820 - مهندس حسنی  ::

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در استان زنجان; خرید ایزوگام در ماه نشان; فروش ایزوگام در ابهر; فروش ایزوگام در طارم; فروش عمده ایزوگام در زنجان; قیمت ایزوگام در خرم دره; قیمت ایزوگام در زرین آباد;
ارسال در تاریخ سه شنبه 20 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
خرید ایزوگام دلیجان در استان سمنان

جهت دریافت قیمت و خرید ایزوگام دلیجان  از برندهای پر فروش ایزوگام  در سراسر استان سمنان کافیست با ما تماس گرفته و قیمت انواع ایزوگام را از ما بخواهید.

مرکز پخش عمده ایزوگام دلیجان  آماده فروش انواع ایزوگام در ضخامت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان در سراسر کشور میباشد .

قابل توجه کلیه صادرکنندگان ،نمایندگیها و اجرا کنندگان ایزوگام ،شرکتهای ساختمانی، ادارات ، سازمانها ،مجتعهای مسکونی و تجاری

سایت فروش ایزوگام دلیجان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه فروش و صادرات ایزوگام را اعلام میدارد.

جهت دریافت قیمت هر متر ایزوگام دلیجان کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.



ادامه مطلب
09128663820 - 08644433820 - مهندس حسنی  ::

برچسب ها: ایزوگام دلیجان در شهمیرزاد; ایزوگام دلیجان در گرمسار; خرید ایزوگام در دامغان; فروش ایزوگام دلیجان در استان سمنان; فروش ایزوگام شرق در شاهرود; قیمت ایزوگام در مهدیشهر; قیمت ایزوگام در سرخه;
ارسال در تاریخ دوشنبه 19 آبان 1393 توسط ایزوگام دلیجان
نظرات شما (0)
فروش ایزوگام شرق در استان خراسان رضوی

جهت دریافت قیمت و خرید ایزوگام شرق دلیجان  از برندهای پر فروش ایزوگام دلیجان در سراسر استان خراسان رضوی با ما تماس گرفته و قیمت آن را از ما بخواهید.

شما می توانید به روز ترین قیمت های انواع ایزوگام را در هر زمانی از ما بخواهید ما در تلاشیم تا برای شما بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را ارائه دهیم کافیست قیمت های ما را با بقیه فروشندگان مقایسه فرمایید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامطلوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید انواع ایزوگام در تمام نقاط کشور و سفارش محصول خود و تحویل ایزوگام در محل پروژه یا منزل ، از بخش تماس با ما ، با ما تماس بگیرید.


ادامه مطلب
09128663820 - 08644433820 - مهندس حسنی  ::

برچسب ها: فروش ایزوگام شرق در مشهد; فروش ایزوگام دلیجان در کاشمر; فروش ایزوگام شرق در قوچان; فروش ایزوگام در بیرجند; فروش ایزوگام شرق در بجنورد; فروش ایزوگام دلیجان در گناباد; فروش ایزوگام در نیشابور; ;





نوع مطلب :
برچسب ها : فروش ایزوگام شرق در مشهد، فروش ایزوگام دلیجان در کاشمر، فروش ایزوگام شرق در قوچان، فروش ایزوگام در بیرجند، فروش ایزوگام شرق در بجنورد، فروش ایزوگام دلیجان در گناباد، فروش ایزوگام در نیشابور،
لینک های مرتبط :


( کل صفحات : 38 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   

صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید : 1244796
  • بازدید امروز :1605
  • بازدید دیروز : 1753
  • بازدید این ماه : 6744
  • بازدید ماه قبل : 75133
  • تعداد نویسندگان : 0
  • تعداد کل پست ها : 1111
  • آخرین بازدید : جمعه 1394/07/3 (23:34)
  • آخرین بروز رسانی : جمعه 1394/07/3
امکانات جانبی
 
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای فروش ایزوگام دلیجان محفوظ است

--------------------------------

------------------------------------------------------------------

امارگیر حرفه ای سایت

-------------------------------------




برچسب ها : فروش عمده ایزوگام شرق دلیجان; ایزوگام دلیجان; فروش عمده ایزوگام; فروش ایزوگام دلیجان; فروش ایزوگام; شماره ایزو ,
بازدید : 316
[ جمعه 03 مهر 1394 ] [ 23:37 ] [ نویسنده : کارخانه ایزوگام دلیجان 08644433820 ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پشتیبانی